Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb reeds anders gehoord van Lambo Bxl hoor 30-40L is economisch rijgedrag.
Kzal het eens navragen bij Paul in NL, die heeft er eentje
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ja, ik heb het over die zwarte die lang in Bxl gestaan heeft.
Kga ook es horen hoe 't met die Dakar LM-002 staat, die wordt gerestaureerd
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Is dat eigenlijk een pick-up (die bak achter de cabine)? Kan je dit dan niet inschrijven als lichte vracht? Voor de rijtaks die je dan uitspaart kan je het tankje een paar keer vol doen
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Is dat eigenlijk een pick-up (die bak achter de cabine)? Kan je dit dan niet inschrijven als lichte vracht? Voor de rijtaks die je dan uitspaart kan je het tankje een paar keer vol doen
Inderdaad
Die Dakar-versie die ScoobySimon toont verbruikte zelfs 1 op 1.
Er reed zelfs een Belg met een van die wagens,hoewel ze nooit aan de Dakar rally deelgenomen hebben.
Wel aan enkele andere woestijnrally´s geloof ik,de piloot was dan Sandro Munari.
Maar de naam van die Belische rijder ben ik kwijt,die deed in die tijd ook aan Offschore wedstrijden mee.
Waar is de tijd dat Lamborghini België nog in Ledegem zat.
Spijtiggenoeg was ik toen nog te jong om daar af en toe eens langs te gaan.
Hij is later in verband gebracht met wapenhandel.
Na lang zoeken heb ik eindelijk iets gevonden over die gast.
In die tijd heb ik ooit op de Nederlandse televisie,testen gezien gemaakt door het Belgisch leger.
Met het oog op de aankoop van nieuwe legerjeeps,uiteindelijk zijn het dan VW Iltissen geworden.
Die testen waren indrukwekkend,ze trokken op een bepaald moment zelfs een tank vooruit met die LM.
Die Dakar-versie die ScoobySimon toont verbruikte zelfs 1 op 1.
Er reed zelfs een Belg met een van die wagens,
Maar de naam van die Belische rijder ben ik kwijt,die deed in die tijd ook aan Offschore wedstrijden mee.
.
pb?
Zijn vrouw was klant bij mij tot ze naar 't Antwerpse verhuisden
Comment