Welke is dat? Deed me denken aan een Espada, maar die is het niet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Custom uitlaat die waarschijnlijk 'iets' luider is en een carbon achtervleugel, deze laatste werd ook op de Millennium versie gebruikt trouwens.2015 Volvo V60 R-Design
Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenIs dat die van Olivier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenSpa Italia 2010. Echt zeer knap exemplaar was dat. En dat geluid...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenLijkt iig iemand anders mee te rijden op die moment?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenLijkt iig iemand anders mee te rijden op die moment?
Deze Jarama 400 GT heeft achteraan de bredere velgen gemonteerd in de stijl van de Miura SV met center knock off's, de GTS versie heeft gewoon een vijf gaats bevestiging.
Volgens de eigenaar van deze wagen heeft hij een motor van 5 liter ipv 4 liter ... maar hier is al héél veel discussie over geweest met de fabriek ben effe zijn naam kwijt maar hij is een heel sympathieke kerel, altijd tijd voor een praatje tijdens events als ik hem tegenkom, toffe gast.
Beelden :
Op het circuit
In de pit box ... kijk even naar de banden achteraan ... driften behoort tot de mogelijkheden denk ik, power komt ook op de achterwielen hier, nog geen VT op deze klassieker.Last edited by CPT; 14/02/2011, 13:57.2015 Volvo V60 R-Design
Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenNog eentje van een photoshoot einde vorig jaar:
Zal binnenkort de hele serie eens posten in het photoshoot topic.
Comment
-
R-SV tijdens 'n hillclimb. Ik kan al niet meer wachten om deze bolides weer aan het werk te zien in het GT1.
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
Comment