Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Stevige reeks. Die matgrijze LP570-SL is wel dik in orde.
De velgen op die Reventon zijn om van te kotsen.
Ja, die SL is dik in orde
En die velgen op die Reventon, zijn die OEM? Ik vind hem eigenlijk wat tegenvallen in deze serie, met die omhoogstekende kont op de eerste foto en eigenlijk verschiet ik er van dat die neus, op de derde foto, maar zo breed is!
En die velgen op die Reventon, zijn die OEM? Ik vind hem eigenlijk wat tegenvallen in deze serie, met die omhoogstekende kont op de eerste foto en eigenlijk verschiet ik er van dat die neus, op de derde foto, maar zo breed is!
Neen, velgen zijn niet OEM, lijkt me HRE of zoiets te zijn...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment