Oorspronkelijk geplaatst door brjefs
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
X
-
-
-
-
Ik blijf m'n twijfels hebben bij het interieur, met name de tellerpartij en het stuur maar toch, zonder twijfel, eentje op m'n oprit aub!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIk blijf m'n twijfels hebben bij het interieur, met name de tellerpartij en het stuur maar toch, zonder twijfel, eentje op m'n oprit aub!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIk blijf m'n twijfels hebben bij het interieur, met name de tellerpartij en het stuur maar toch, zonder twijfel, eentje op m'n oprit aub!
Comment
-
Gisteren op een familiefeest een gele Urraco 3000 en een Alfa Romeo Montreal gezien, man wat een vet spel die Urraco. Ik heb hem helaas niet horen draaien, hij stond afgedekt in de garage. Buiten stond er nog een klassieke Lambo in een container maar m'n neefje wist niet precies welk type.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenwanneer komt de opvolger van de gallardo eraan eigenlijk?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten2 jaar geleden is die nog maar net vervangen geweest dus nog een jaar of 3 - 4 zeker zoiets?
3-4 jaar lijkt me nog lang maar je kan gelijk hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenBoeiend filmpje.
Ahja want er moeten centen verdiend worden, nietwaar
Comment
Comment