Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten

Breedheid
    Die achterbanden...

Comment

• Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Last edited by ; 28/04/2011, 15:06.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Heel de serie hier

Comment

• Ik blijf m'n twijfels hebben bij het interieur, met name de tellerpartij en het stuur maar toch, zonder twijfel, eentje op m'n oprit aub!
              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                Ik blijf m'n twijfels hebben bij het interieur, met name de tellerpartij en het stuur maar toch, zonder twijfel, eentje op m'n oprit aub!
                irl is het dik in orde, gelukkig want van 'buiten' laat staan de 'weg' zie je........nagenoeg niets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                  Ik blijf m'n twijfels hebben bij het interieur, met name de tellerpartij en het stuur maar toch, zonder twijfel, eentje op m'n oprit aub!
                  Ik vind die luchtroosters er zo cheap uitzien.

Comment

• Ik vind het een beetje te gemaakt eigenlijk. Die startknop enz..

Maar desalniettemin echt een zotte wagen!

Comment

• Gisteren op een familiefeest een gele Urraco 3000 en een Alfa Romeo Montreal gezien, man wat een vet spel die Urraco. Ik heb hem helaas niet horen draaien, hij stond afgedekt in de garage. Buiten stond er nog een klassieke Lambo in een container maar m'n neefje wist niet precies welk type.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                              Het heeft wel iets!

Comment

• Een van de gaafste Lamborghini's allertijden!

+ YouTube Video

Comment

• Boeiend filmpje.
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• wanneer komt de opvolger van de gallardo eraan eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                                      wanneer komt de opvolger van de gallardo eraan eigenlijk?
                                      2 jaar geleden is die nog maar net vervangen geweest dus nog een jaar of 3 - 4 zeker zoiets?
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        2 jaar geleden is die nog maar net vervangen geweest dus nog een jaar of 3 - 4 zeker zoiets?
                                        was da ni eerder ne facelift/upgrade van het originele model?
                                        3-4 jaar lijkt me nog lang maar je kan gelijk hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Boeiend filmpje.
                                          De inhoud is niet belangrijk, wel het aantal views.

Ahja want er moeten centen verdiend worden, nietwaar

Comment

Working...
                                          X