Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ² en bigtime!

Kan zo goed sturen en technisch geavanceerd zijn als het wil, stijl heeft het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
      ² en bigtime!

Kan zo goed sturen en technisch geavanceerd zijn als het wil, stijl heeft het niet.
      idd, techniek van de 458 en de body van de 355 of 430 en da zou perfect zijn
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
        mooie combo, se30 en 40th anniversary, allebei wel bij de knapste uit hun reeks

Comment

• Die gast van die 40th anniversary maakte wel zware afgang toen hij de deur probeerde open te doen, kar sloot zichzelf telkens opnieuw

Uiteindelijk na 10 minuten gaf 'ie het op en ging hij via de passagierskant maar erin

Comment

• Comment

• Comment

• Die oranje zonder SV op aub
                BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Niet mis imo

Last edited by ; 11/06/2011, 01:05.

Comment

• Comment

• Walgelijk, die laatste.

Comment

• Je bent ervoor of er tegen . Ik kan dat wel smaken eigenlijk . Die lichten hadden zo donker niet gemoeten ; Maar over het algemaan vind ik dat een vet spel

Comment

• Lp 560 met tubi.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Mr Drift

Comment

• Comment

• foto hierboven komt voor mij dicht, heel dicht bij de perfectie (op uitzondering van sticker 194)
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• forza gt5 is beter vind ik maar de nieuwe modern warfare 3 zeker checken
                                  a new gameplay of mw3 has been released !!! it's not my video but i like this gameplay sow much ;) mw3 rulez the gameplay under water the best plz like ithtt...

Comment

• En dit heeft wat precies met Lamborghini te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                      foto hierboven komt voor mij dicht, heel dicht bij de perfectie (op uitzondering van sticker 194)
                                      ²²²²²

Comment

• Echt een prachtige wagen!

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dat ding lijkt wel uit mekaar te vallen als die spoiler en inlaten opengaan

Comment

Working...
                                          X