Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De manuele handbak gaat verdwijnen bij Lamborghini, slechts 1-2% wordt nu nog verkocht met manuele bak. De laatste Lambo verkrijgbaar met handbak zal de LP560 zijn. Voorspelbaar feit (en dit bij alle sportwagenbouwers) door de zeer efficiënte dubbele koppelingen en sequentiële bakken maar toch als echte liefhebber vind ik het zeer spijtig Vooral bij dit kaliber van auto's vind ik het belangrijk dat je als je zelf wil schakelen nog kan opteren voor een manuele bak.
RIP Bye bye knap H-patroon!
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Van wat ik heb vernomen uit betrouwbare bron valt met die handbak niet te rijden als ge schoenmaat 45 hebt
Ik heb 44-45, gaat wel.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Oei ik heb een 44, tzou nipt zijn moest ik ooit de kans krijgen met een manuele Lambo te rijden. Dus voor mensen die op grote voet leven is de manuele bak een no-go
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Oei ik heb een 44, tzou nipt zijn moest ik ooit de kans krijgen met een manuele Lambo te rijden. Dus voor mensen die op grote voet leven is de manuele bak een no-go
Zoals ik dus zei, bullshit
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
het probleem is niet de lengte van de voet, maar de breedte. Als je een dunne/raceschoen aanhebt, of zo'n typische italiaanse schoen, is er geen enkel probleem. Met bottinen is't niet aan te raden
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment