Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [quote=fuxhound;4818051]

Redelijk indrukwekkend

Comment

• Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          Laat dat audi ding er nog af maar de Murcie voorbumper is niet slecht .

Comment

• Comment

• Stond laatst bij het nieuwe La Reserve in Knokke-Heist

en reed 's avonds door de stad
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pe-91 Bekijk Berichten

Nice
                Is er ergens (in België) een bedrijf waar je Luchtdoop met een Gallardo/LP560 kan doen?
                Vroeger had je Legendcar (maar bestaat helaas al tijdje niet meer )
                Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                www.musclecarrent.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                  Nice
                  Is er ergens (in België) een bedrijf waar je Luchtdoop met een Gallardo/LP560 kan doen?
                  Vroeger had je Legendcar (maar bestaat helaas al tijdje niet meer )
                  Bij " Porsche Rescue 911 " te Kontich bestaat de mogelijkheid om met een Gallardo LP560 Spyder mee te rijden.

Dat kost natuurlijk wel iets. Zelf rijden is niet mogelijk.

Comment

• vorige week enkele foto´s genomen van een aventador; ook als je die wagen wat langer blijft bekijken blijft hij imponeren.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• Klaar voor de wintersport.

Comment

• Dat is de wagen van Jol Olsson, beste Free Style skieër ter wereld momenteel.

Wordt gesponsord door Red Bull en krijgt zijn Lambo's. De Vorige was een Murcielago.
                          Foto hieronder getrokken in Frankrijk. Hij rijdt altijd zelf met zijn Lambo's naar alle wedstrijden.

Men is momenteel bezig aan een getunde versie, mede door hem ontworpen Audi PPI R8 Razor GTR V10 met Ski Box.
                          Op de foto wordt trouwens de skibox van de Lambo gepast en zal later de kleuren van de Audi krijgen.

Leuke bedrijfswagentjes heeft deze man. Links op de foto met muts en foto hieronder is Jol Olsson.
                          Als zelf fanatiek skiëer ken ik de man persoonlijk en volg hem al vele jaren in zijn carriere.

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                          Klaar voor de wintersport.

Last edited by ; 13/02/2012, 10:54.

Comment

• Nou nou

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk Berichten
                              Dat is de wagen van Jol Olsson, beste Free Style skieër ter wereld momenteel.
                              Nope, Olsson rijd nog in een LP560-4 deze is een Aventador die wel in style is maar nog niet in het bezit is van Olsson.

Comment

• met nadruk op 'nog niet' denk ik, logo van die skibox is het zelfde als de zijne ofwel is het photoshop. heeft die ook gene gt-r en mosler?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                  Nope, Olsson rijd nog in een LP560-4 deze is een Aventador die wel in style is maar nog niet in het bezit is van Olsson.
                                  Klopt toch, ik heb niet verwezen naar de foto van de Aventador maar naar de foto die ik heb geplaatst van zijn Gallardo.
                                  Hieronder nog eentje maar dan getrokken in warmer oorden.

De Aventador op de foto zal ook nooit zijn dagelijkse wagen worden om reden al eerder aangehaald.
                                  Trouwens de foto van de Aventador is een bewerkte, de wagen bestaat dan ook niet echt in de uitvoering van de foto.
                                  Namaz zei het al "Photoshop" !
                                  Last edited by ; 13/02/2012, 19:10.

Comment

• Mottig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      met nadruk op 'nog niet' denk ik, logo van die skibox is het zelfde als de zijne ofwel is het photoshop. heeft die ook gene gt-r en mosler?
                                      Hij heeft ook nog zijn getunde Ultima GTR en Nissan GT-R. Daar heeft hij met meegedaan aan de Gumball. De Nissan is ondertussen verkocht en heeft plaats gemaakt voor de nieuwe McLaren.
                                      Dit is een privé speeltje maar wel gesponsord.

Last edited by ; 13/02/2012, 19:16.

Comment

• En het is een 'gewone' Gallardo ipv LP560, gewoon andere bumpers en achterlichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                                          En het is een 'gewone' Gallardo ipv LP560, gewoon andere bumpers en achterlichten.
                                          Hier ben je mis hoor, het is wel degelijk de LP-560 waarmee hij rijdt en gekocht begin 2011.
                                          Ik heb hem er trouwens al mee gezien en vermits ik er zelf een heb weet ik waarover ik praat hoor.

Het is wel zo dat hij in 2009 ook een Gallardo het oud model had (zie foto hieronder) en die werd nadien (2010) omgebouwd.

Hieronder voor de liefhebber nog één van zijn vroeger speeltjes maar die is verkocht

Last edited by ; 13/02/2012, 19:57.

Comment

Working...
                                          X