Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• damn das snel

Comment

• Dat is echt gestoord hé. Ik kan mij dat niet voorstellen. Zou het graag eens meemaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
          Vorige week aan Brunchen...
          Eens terug op het asfalt trok hij eens goed door...man,man, zo een brutale sound

Waarom die JPS livery ??? enige link die ik zie zijn de Lambo motoren in de Lotus F1 1990 (Camel livery)

Comment

• Deze zomer eindelijk eens in de buurt van Bologna geraakt

Museo Lamborghini

Comment

• Waarom nooit uitgebracht ???

Best dat dit nooit tot op de weg geraakt is

Museo Lamborghini

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                Waarom nooit uitgebracht ???

Ja, vond dat ook best indrukwekkend IRL.

Comment

• Zwaar er over zoals we Lambo's graag hebben !

Museo Lamborghini

Comment

• de meest ondergewaardeerde Lambo aller tijden !!! misschien daarom dat de Urraco mijn favoriet is

Museo Lamborghini

Comment

• Mooi museum in zijn zuiverste vorm ! gewoon een gebouw met auto's in en niet een doolhof zoals de meeste van die nieuwe musea !

Iedere dag een andere lambo voor de deur ?

Museo Lamborghini

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Kende het filmpje al maar valt mij nu pas op dat hij geen gordel draagt? Of waarvoor pinkt dat lampje?

Er is ook altijd discussie over de geloofwaardigheid over zo'n filmpjes, is het bvb niet op een dyno opgenomen? Of ergens berg-af..

Comment

• Lampje kan ook zijn omdat er iets op de passagiersstoel ligt van meet apparatuur bvb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Kende het filmpje al maar valt mij nu pas op dat hij geen gordel draagt? Of waarvoor pinkt dat lampje?

Er is ook altijd discussie over de geloofwaardigheid over zo'n filmpjes, is het bvb niet op een dyno opgenomen? Of ergens berg-af..
                            Neen, is niet het lampje van de gordel.
                            De filmpjes van Option zijn trouwens echt hoor, heb een aantal van hun DVD's liggen.

Comment

• Lamborghini Murcielago LP640. by Ricky S. Photography, on Flickr

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                  Ja, vond dat ook best indrukwekkend IRL.
                                  Idem, op Geneve achter de schermen gezien. Was ongelofelijk impressionant!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten

Heb je deze in een groter formaat?

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        Neen, is niet het lampje van de gordel.
                                        De filmpjes van Option zijn trouwens echt hoor, heb een aantal van hun DVD's liggen.
                                        Ik wil dat gerust geloven, onze autobahn rit van een tijdje terug in het achterhoofd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video
                                          Boeyaah!

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Ik wil dat gerust geloven, onze autobahn rit van een tijdje terug in het achterhoofd.
                                          Ja, dat was wel best leuk toen ... R1'tjes verloren rijden en stuff

Comment

Working...
                                          X