Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenNice.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
2 Avantadors gezien in Knokke vandaag, eerste keer in het wild gespot, wat een beest zeg.
365 000 euro per auto, dangg, dat is meer dan mijn woning
En met een VAA van 52K brutto, 28K netto hoop ik voor deze twee dat ze toch prive aangekocht werden ))Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten2 Avantadors gezien in Knokke vandaag, eerste keer in het wild gespot, wat een beest zeg.
365 000 euro per auto, dangg, dat is meer dan mijn woning
En met een VAA van 52K brutto, 28K netto hoop ik voor deze twee dat ze toch prive aangekocht werden ))----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtennrplaat van die matzwart
Comment
-
Comment