Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
    ik heb zo een beetje de indruk dat rood het nieuwe wit aan het worden is maar kan mis zijn
    Ja, rood begin je inderdaad veel meer te zien nu. Een geluk want het is altijd wit/grijs/zwart. Een beetje kleur mag ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
      Ja, rood begin je inderdaad veel meer te zien nu. Een geluk want het is altijd wit/grijs/zwart. Een beetje kleur mag ook
      volledig mee akkoord
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
        Bruin/brons is het nieuwe mode kleur zo te zien. Matzwart is echt al 2 jaar uit de mode. Maar hier in Belgie lopen ze ook altijd wat achter.
        Bruin is ondertussen ook al passee. Het is idd het rood dat opkomt en ik denk het donkerblauw ook
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Bruin is ondertussen ook al passee. Het is idd het rood dat opkomt en ik denk het donkerblauw ook
          Ik loop dus ook al wat achter Rood mag zeker een tijdje blijven hangen van mij

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• ne maat van mij toont hier ne foto en em zegt dat het geen gallardo of murcielago is.. Dit is toch overduidelijk een murcielago spyder? :p
              297481_10150972614351058_982661757_n.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                ne maat van mij toont hier ne foto en em zegt dat het geen gallardo of murcielago is.. Dit is toch overduidelijk een murcielago spyder? :p
                [ATTACH=CONFIG]91680[/ATTACH]
                Murci spyder

Comment

• yep overduidelijk murci.
                  BMW X5 45e

Comment

• Comment

wit = passé voor mij
                      3 posts gelezen van Pablo Govaerts, en ik vind 'm eigenlijk ook al passé. Afvoeren die handel? :-)

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• die grijze is geen echte is degene die in een kelder gebouwd is en later uitgegraven.
                              Zoek maar eens "Lamborghini built in basement" op google .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A Bekijk Berichten
                                die grijze is geen echte is degene die in een kelder gebouwd is en later uitgegraven.
                                Zoek maar eens "Lamborghini built in basement" op google .
                                Nu ge het zegt, knap nagebouwd dan!

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                    Die kleur staat er wel fantastisch goed op!

Comment

• geen zilver of grijstinten voor mij op een supersportwagen zoals een aventador. Geef mij maar een oranje
                                      Last edited by Speedhunter; 19/08/2012, 17:39.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

geen zilver of grijstinten voor mij op een supersportwagen zoals aventador. Geef mij maar een oranje
                                        +1. Op een supercar mag wel een opvallend kleurtje & dat oranje staat er echt het mooiste op

Comment

• Ik vind dat grijs zeker niet mis, maar mijn favoriete kleur is ook het oranje
                                          '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Working...
                                          X