Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenJa, rood begin je inderdaad veel meer te zien nu. Een geluk want het is altijd wit/grijs/zwart. Een beetje kleur mag ook2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenBruin/brons is het nieuwe mode kleur zo te zien. Matzwart is echt al 2 jaar uit de mode. Maar hier in Belgie lopen ze ook altijd wat achter.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBruin is ondertussen ook al passee. Het is idd het rood dat opkomt en ik denk het donkerblauw ook
Comment
-
ne maat van mij toont hier ne foto en em zegt dat het geen gallardo of murcielago is.. Dit is toch overduidelijk een murcielago spyder? :p
297481_10150972614351058_982661757_n.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenne maat van mij toont hier ne foto en em zegt dat het geen gallardo of murcielago is.. Dit is toch overduidelijk een murcielago spyder? :p
[ATTACH=CONFIG]91680[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtenwit = passé voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A Bekijk Berichtendie grijze is geen echte is degene die in een kelder gebouwd is en later uitgegraven.
Zoek maar eens "Lamborghini built in basement" op google .
Sent from my iPhone using TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Comment
-
geen zilver of grijstinten voor mij op een supersportwagen zoals een aventador. Geef mij maar een oranjeLast edited by Speedhunter; 19/08/2012, 17:39.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtengeen zilver of grijstinten voor mij op een supersportwagen zoals aventador. Geef mij maar een oranje
Comment
-
Ik vind dat grijs zeker niet mis, maar mijn favoriete kleur is ook het oranje'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
Comment