Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ferraghini Bekijk Berichten
      De vlammen zijn beestig, maar de sound ging er qua timbre op achteruit vind ik. Stock klinkt voller, minder schel. En de auto is stock al meer dan luid genoeg, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        De vlammen zijn beestig, maar de sound ging er qua timbre op achteruit vind ik. Stock klinkt voller, minder schel. En de auto is stock al meer dan luid genoeg, vind ik.
        Compleet erover! Welke nitwit haalt het in zijn idioot hoofd om onder een Lamborghini een aftermarket pijp te hangen?!?

Comment

• Ik ben fan van élke aftermarket pijp als 't een meerwaarde is qua sound. Op die video hierboven vind ik de sound alvast niet mooier dan stock, maar da's persoonlijk. Luider is iets anders dan mooier, imo.

Comment

• Bij de test van de Aventador bij Top Gear kwamen er ook vlammen uit de uitlaat. Spectaculair, maar ik stel me dan toch de vraag of dit op termijn de katalysator niet beschadigd. Is er iets fout bij de afstelling van de injectie of iets dergelijks?

Comment

• Mini Gallardo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Mini Gallardo.

Mucha coolar than a tha facelifta!

Comment

• Comment

• Comment

• Deze week is er een nieuwe Aventador geleverd. Zal voornamelijk rondrijden in zuid-limburg. Heerlijke auto in het (donker) geel, met zwarte velgen. Heb er geen foto van, maar zal binnenkort wel op autogespot verschijnen neem ik aan

Comment

• Comment

• 2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                              Compleet erover! Welke nitwit haalt het in zijn idioot hoofd om onder een Lamborghini een aftermarket pijp te hangen?!?
                              Ik ken zelfs ne geflipte die een Larini uitlaat onder zijne Gallardo had,hoe zot kan je zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                Ik ken zelfs ne geflipte die een Larini uitlaat onder zijne Gallardo had,hoe zot kan je zijn
                                De sicko!!!

Comment

• RR by Keno Zache, on Flickr

Reventon Roadster

Comment

• Comment

• Comment

• Explore William Stern’s 18,620 photos on Flickr!

Comment

• Comment

Working...
                                          X