Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• met de aventador en reventon heeft lambo toch wel 2 van mijn favoriete wagens in het gamma.
        jammer dak ze niet kan betalen
        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          met de aventador en reventon heeft lambo toch wel 2 van mijn favoriete wagens in het gamma.
          jammer dak ze niet kan betalen
          Al kon ik ze betalen, dan denk ik dat ik ze nog steeds niet zou kopen.
          Leuk om naar te kijken, maar ik hoeft ze niet te hebben, voor dat geld koop ik liever een leuke sport boat.

Comment

• Voor een project rond Lamborghini ben ik op zoek naar foto's (groot formaat) van bandensporen op de baan (resultaat van remmen of burn-outs of donuts bvb.). Daar mag een Lambo op staan maar hoeft niet per se.

Als iemand iets weet... Bedankt!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• A lot of Lambo's

Comment

• Stond hier vanmiddag bij lambo een avantador cabrio, irl zoveel dikker als op foto. Al ben ik Ferrari fan, liever een aventador cabrio dan de 458 zonder dakje.
                      Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Een LP-700 rijd echt zalig, een LP-560 en LP-640 ook, alleen is het oppassen met de LP-640 :-)

Comment

• Idd paar keer met een 640 gereden, de 700 is meer 'tembaar'. Enkel zicht naar achteren is een ramp. Maarja daarmee moet ge vooruit rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                            Idd paar keer met een 640 gereden, de 700 is meer 'tembaar'. Enkel zicht naar achteren is een ramp. Maarja daarmee moet ge vooruit rijden
                            Hell yeah

De LP-570 is anders ook wel een leuk bakje

Comment

• Comment

• ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Comment

• In dat blauw vind ik die minder, hebben we enkele weken ook binnengekregen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Sancho Bekijk Berichten
                                      In dat blauw vind ik die minder, hebben we enkele weken ook binnengekregen...
                                      Idd, vorige week ook eentje in dat blauw zien staan bij de lambo dealer hier, er zijn schooner kleuren!

Maar dat blauw is toch wel mooier of dit:

Zag ik ineens op facebook passeren.
                                      Last edited by IbifaHo; 24/07/2013, 23:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                        Idd, vorige week ook eentje in dat blauw zien staan bij de lambo dealer hier, er zijn schooner kleuren!

Maar dat blauw is toch wel mooier of dit:
                                        Die blauwe aventador is van ne maat. Is bangelijk schoon kleurke in't echt, in de zon...
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

Comment

• Kweet niet, heb Em enkel en passant gezien dus niet echt op gelet. Viel wel op. Stond in de week een mat zwarte buiten en nu die witte in de showroom dan verkies ik idd toch wel dat blauw van die 3.

Comment

Working...
                                          X