Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Green tador.

Comment

• Dit is mijn meest favoriete kleur op een Aventador, Baby Blauw.

Alleen hadden remklauwen ook in de zelfde kleur gemoeten.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• En bijbehorende video: https://www.youtube.com/watch?v=uR60BTnsWwo

Comment

• Comment

• Op die roze na allemaal moddervet!

Comment

• The Huracán left me wondering, why spend all that money on a car that’s as easy to drive as an Audi saloon? It sounds fantastic at maximum revs when the driver has selected Sport or Corsa driving modes, but ordinary the rest of the time. It does everything for the driver, keeps them at arms length.

The Countach is the car that stays etched on your memory long after the V12 has been silenced. It’s not built for the supermarket run; it’s made for alpine passes. Now, if you’ll excuse me, I have a road trip to plan…

http://www.driving.co.uk/news/are-su..._plusone_share

Comment

• Dat is dus het probleem met moderne auto, al die elektronica sh#t maken het auto rijden tot een apen dressuur die iedereen kan uitvoeren.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                    Dat is dus het probleem met moderne auto, al die elektronica sh#t maken het auto rijden tot een apen dressuur die iedereen kan uitvoeren.
                                    Tja, die autojournalisten weten zelf niet meer wat ze willen. Bij autoweek wordt bij de vergelijkende test tussen de M4 en F-type geklaagd over het tricky weggedrag wat de F-type soms heeft. Dat is dan ook weer niet goed. Ik zou in elk geval meer dan tevreden zijn een Huracan te mogen rijden met z'n 'steriel' rijgedrag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Bij autoweek wordt bij de vergelijkende test tussen de M4 en F-type geklaagd over het tricky weggedrag wat de F-type soms heeft. Dat is dan ook weer niet goed.
                                      Van Autoweek heb ik geen hoge pet op, en al helemaal niet van de rijkwaliteiten van die zogenaamde autojournalisten die daar de auto tests doen.
                                      Als Chris Harris zou aangeven dat een F-type een tricky weggedrag vertoont, dan neem ik dat zonder twijfel aan, maar wat die Autoweek gasten vinden heeft totaal geen realiteits-waarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Dat is dus het probleem met moderne auto, al die elektronica sh#t maken het auto rijden tot een apen dressuur die iedereen kan uitvoeren.
                                        Als je ESP enzo uitzet bij recente wagens rijden ze nog altijd "saai"...

mainstream auto's van nu rijden veel saaier ten gevolge van "technologische evolutie", ze zijn gewoon te goed/evenwichtig/uitgebalanceerd geworden! en ook nog meer op onderstuur gericht dan pakweg 20 jaar geleden...

nu ja dan maar een old- of youngtimer zeker

Comment

Working...
                                        X