Green tador.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
X
-
-
The Huracán left me wondering, why spend all that money on a car that’s as easy to drive as an Audi saloon? It sounds fantastic at maximum revs when the driver has selected Sport or Corsa driving modes, but ordinary the rest of the time. It does everything for the driver, keeps them at arms length.
The Countach is the car that stays etched on your memory long after the V12 has been silenced. It’s not built for the supermarket run; it’s made for alpine passes. Now, if you’ll excuse me, I have a road trip to plan…
http://www.driving.co.uk/news/are-su..._plusone_share
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDat is dus het probleem met moderne auto, al die elektronica sh#t maken het auto rijden tot een apen dressuur die iedereen kan uitvoeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBij autoweek wordt bij de vergelijkende test tussen de M4 en F-type geklaagd over het tricky weggedrag wat de F-type soms heeft. Dat is dan ook weer niet goed.
Als Chris Harris zou aangeven dat een F-type een tricky weggedrag vertoont, dan neem ik dat zonder twijfel aan, maar wat die Autoweek gasten vinden heeft totaal geen realiteits-waarde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDat is dus het probleem met moderne auto, al die elektronica sh#t maken het auto rijden tot een apen dressuur die iedereen kan uitvoeren.
mainstream auto's van nu rijden veel saaier ten gevolge van "technologische evolutie", ze zijn gewoon te goed/evenwichtig/uitgebalanceerd geworden! en ook nog meer op onderstuur gericht dan pakweg 20 jaar geleden...
nu ja dan maar een old- of youngtimer zeker
Comment
Comment