Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW X5 45e

Comment

• Chrome Blue.

Comment

• is Rami nog online?

Comment

• Comment

• Comment

• Af en toe komt 'em nog es piepe

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              is Rami nog online?

Comment

• Comment

• Wat een gedrocht...

Comment

• Veel beter wordt het niet denk ik... 570 pk, manueel, cabrio en in het blauw

En een zeer mooi uitgevoerde Huràcan: http://www.lamborghinihouston.com/we...exas/17508498/

Staat trouwens nog veel ander leuk speelgoed op die site

Comment

• Deze is beter: http://www.lamborghinihouston.com/we...exas/19377835/
                      Wel jammer dat het een automaat is.
                      '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Af en toe komt 'em nog es piepe
                        Ok bedankt, kzal dan eens hallo zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                          Deze is beter: http://www.lamborghinihouston.com/we...exas/19377835/
                          Is alleen met de half-automaat te krijgen hoor, geen manuele bak meer...
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                            Deze is beter: http://www.lamborghinihouston.com/we...exas/19377835/
                            Niet mis, maar dat smurfenkleurtje is niets voor mij... Ook denk ik dat een Gallardo leuker rijdt (en zeker manueel)

Maar als het dan toch een Aventador moet zijn, deze is ook zeer knap: http://www.lamborghinihouston.com/we...Texas/7664303/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                              Niet mis, maar dat smurfenkleurtje is niets voor mij... Ook denk ik dat een Gallardo leuker rijdt (en zeker manueel)
                              Gallardo maken ze ondertussen ook niet meer, en de Huracan is ook enkel met de halfautomaat te krijgen...
                              Blu Cepheus is een heel mooie kleur in't echt trouwens ;-)
                              Last edited by ScoobySimon; 09/02/2015, 23:00.
                              ----------------------------------------------------------------------------------
                              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                              Pictures here: BMW 7 Series
                              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                              Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                              It might need half a starsystem to turn around,
                              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                              Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                Gallardo maken ze ondertussen ook niet meer, en de Huracan is ook enkel met de halfautomaat te krijgen...
                                Blu Cepheus is een heel mooie kleur in't echt trouwens ;-)
                                Klopt inderdaad, is wel een spijtige zaak...
                                Ja het is zeker een mooie kleur, heb zelf ook al wagens in die kleur gezien (of zeer gelijkaardig) maar ik denk persoonlijk dat ik er snel op 'uitgekeken' zou zijn. Dat Blu Hera (donkerblauw) bijvoorbeeld daarentegen niet, mede omdat de kleur wat varieert afhankelijk van de lichtinval.

De Aventador Roadster vind ik trouwens ook veel minder mooi dan de Coupé (itt de Gallardo, waar zowel de Coupé als Spyder zeer knap zijn).

Comment

• Comment

• Gisteren nog een blij weerzien gehad met deze Rambo Lambo, ik had er twintig jaar geleden al eens mee gereden, en gisteren mocht ik er opnieuw een toerke mee doen :

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• moet een hele ervaring zijn
                                      hoe rijdt dat beest eigenlijk?

Comment

• Best speciaal inderdaad...
                                        De motor is de V12 uit de Countach, met carburators. Klinkt fantastisch, en heeft ook best wat power als je hem in de toeren jaagt.
                                        Geluidsfragmentje:
                                        View My Video
                                        De koppeling is echter heel fragiel (op 12500 km is hij al aan zijn derde koppeling toe), en de versnellingsbak schakelt traag en zwaar. Hij staat op runflat banden van 345mm breed, en het stuurgevoel is erg wazig, de draaicirkel is ook immens groot. Trekt op in iets van een 8 seconden naar 100, en heeft een top van ongeveer 200, wat voor die tijd waanzinnig was voor een terreinwagen. Eens hij op snelheid is, rijdt hij best comfortabel (wel veel motor- en rolgeluiden, en een heerlijke benzinegeur). De afwerking is ook typisch "Italiaanse eighties supercar", met overal zichtbare bouten, grote kieren enz. Het verbruik lag rond de 50 liter voor een ritje aan legale snelheid van de zee naar Antwerpen.
                                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• 50l/100km ? ? ?

Weegt ook dik over de drie ton dacht ik.

Comment

Working...
                                          X