Superknap zo'n 400 GT.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
X
-
en nu het straffe er aan: het is geen echte.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenPfff, die Countachs... keer op keer ik zo eentje zie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenIn de zin van: wat een lelijke kar?
'k vind ze echt zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten'k Zou er graag eens een IRL zien... Nog nooit gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIn Hasselt bij Centrum Cars staat/stond er ook eentje.
Toen ik daar een paar weken geleden langsreed in volle drukte ging opeens mijn lambodar af en zag ik iets plats breeds en rood daar staan
Een moment van vreugde besprong mij----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenMaar die is zeker fakeOorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenSerieus?
Heb hem enkel vanop de weg gezien, dusja
Gvd, moment van euforie voor niks----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
Countach blijft fantastisch en zeker voor kinderen van de jaren 80
Nu Lambo het goed doet komen ook de oude meer buiten nu nog wat meer Urraco's !
Schloss Dyck Classic Days 2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenCountach blijft fantastisch en zeker voor kinderen van de jaren 80
Countach was de eerste Lambo die ik ooit zag als klein ventje, in de eerste Test Drive destijds.
Op slag verliefd
Was ook populair in films en andere spellen.
Memories
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenOf dit
Comment
Comment