Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk Berichten
    Aha een helderziende op dit forum
    Dan heb ik u al een paar keer zien rijden

Comment

Alle gekheid op een stokje voor de foto's van Hazen.

Je hebt natuurlijk de verschillen in lijnenspel, je bent voor of tegen.
      Mijn liefde van het model gaat al jaren naar de Gallardo, het hoekige lijnenspel vind ik zo subliem, een streling voor het oog! Ik noem dat kunst en kan er naar blijven kijken.
      Dat gevoel heb ik ook als ik naar een Countach of Diablo en Murcielago kijk. Het blijven indrukwekkende wagens. Dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Bij Ferrari heb ik dat nooit gehad alhoewel ik moet toegeven dat voor mijn Gallardo ik even verliefd was op een F430. Ik heb er dan ook met proefgereden en eerlijk, deze wagen reed super maar is zeker geen dagelijkese wagen. Ik heb trouwens ook proefgereden met de nieuwe Ferrari 458 maar deze wagen kon me niet overtuigen, ook niet qua design, het interieur was trouwens teleurstellend. Vergelijk dit met het interieur van een Gallardo en dat is top.

Nadien ben ik met een Gallardo LP560 gaan proefrijden en binnen het half uur was mijn keuze gemaakt, dit is gewoonweg een super car, totaal niet vergelijkbaar met een Ferrari.
      De rijervaring is moeilijk te beschrijven maar is zo indrukwekkend.

Nu zal ik waarschijnlijk alle ban bliksems van de Ferrari die hards over mij heen krijgen

De nieuwe Gallardo LP560 laat zich ook vlot dagelijks rijden. In mijn achterhoofd dacht ik ook, als Audi dergelijke motor in zijn wagens stopt nemen ze geen risico en moet dit top zijn. Het is een 4x4 dus geen probleem in slechte weeromstandigheden en het liftsysteem is onbetaalbaar bij dagelijks gebruik.

Bedenk ook dat de rekeningen van Ferrari niet min zijn. Zelf heb ik 5 jaar met een Ferrari gereden en het was te gek voor woorden. Ook heb ik in de familie iemand met een recente Ferrari 599 van een jaar oud, en de diverse mankementen die hij al heeft gehad zijn onaanvaardbaar voor dergelijke wagen vind ik. Ok, ze vallen nog in garantie maar het zou niet mogen.

Zelf heb ik mijn Gallardo nu 5 maanden en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Als je keuze is gevallen op een bepaald merk en het is een tweedehands, toch zeker Ferrari of Lambo laat dan zeker een diagnose uitvoeren bij een off. dealer. Dit is echt goede raad die ik je geef, een grondige diagnose zal je ongeveer 300 euro kosten maar het zal je nadien zoveel geld uitsparen aan risico's. Koop in dit geval nooit met je hart maar met verstand.

Het zijn speciale en dure wagens, een handelaar is dikwijls niet eerlijk over de wagen en de historieken zijn meestal twijfelachtig omdat de wagens voor 99% uit het buitenland komen en je nooit weet wat ermee gebeurd is.

En wat betreft je laatste vraag de waardevastheid, niemand heeft natuurlijk een glazen bol maar de Lambo is zowieso exclusiever, er rijden er maar weinig rond in België, minder dan 100 waarvan de meeste oudere modellen. Daarom zijn ze ook moeilijk te vinden tweedehands. Van Ferrari zijn er meer dan 5000 ingeschreven in België. Ga maar eens kijken bij Ferrari Antwerpen, Brussel of Latem, daar staan samen meer dan 100 occasies te koop.

Dus de waardevastheid ligt zeker hoger bij Lamborghini op voorwaarde dat je een correcte wagen hebt met juiste historiek en alle documenten.

Succ6
      Alhoewel er van de ferrari idd meer tekoop zijn is die over het algemeen toch minstens even duur, vaak duurder. Vooral 2004 en 2005 gallardo's zijn redelijk goedkoop.

vb

lambo

ferrari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        Alhoewel er van de ferrari idd meer tekoop zijn is die over het algemeen toch minstens even duur, vaak duurder. Vooral 2004 en 2005 gallardo's zijn redelijk goedkoop.

vb

lambo

De aangehaalde lambo's van de link zijn wagens die al meer dan een jaar te koop staan, de gele is een Engelse waar ze een ombouw van hebben gedaan van R naar L stuur, heeft geen papieren of historiek. Er zijn er zelfs bij die je zelf moet invoeren.
        De meesten wisselen geregeld van handelaar zodat het niet lijkt dat ze al lang te koop staan, vind ik op zich al raar.

De zwarte uit Kontich staat al meer dan 2 jaar te koop en komt uit Spanje zonder historiek en ik ben er zeker van als de km's worden uitgelezen dat ze niet kloppen. Heeft vlgs. mij ook ongeval gehad want dashbord staat zo scheef als wat. De 2 gewrapte wit en zwart zien er irl niet uit, alhoewel ze als nieuw worden omschreven. En zo kan ik nog even doorgaan.

De 2 witte met 12000 en 13000 km uit Temse zijn de recentste die ondertussen ook al meer dan een jaar te koop staan en zijn wagens waarvoor een prijs wordt gevraagd waarvoor je een nieuw instapmodel koopt, handelaar rijdt er zelf mee op Z platen.

Ik heb het meer dan een jaar gevolgd vandaar dat ik redelijk goed op de hoogte ben en toen besefte dat ik beter een nieuwe kon kopen, ipv een ogenschijnlijk goedkopere waarvan je later dik spijt van krijgt.
        Je kan dan beter de dealer aanspreken voor een tweedehands, die kennen de historiek van de wagen die ze verkopen en je krijgt er garantie bij, veel safer.
        (mijn gedacht daarover hé)
        Last edited by ; 22/12/2010, 17:01.

Comment

Oeps, ik dacht dat al gedaan te hebben.

Het betreft een Gallardo LP560 Spyder en ik ben er inderdaad trots op zoals iedereen die een nieuwe wagen heeft veronderstel ik.

Ben al jaren een Porsche rijder, met een enkele uitschuiver van 5 jaar naar Ferrari om daarna terug voor Porsche te kiezen omwille van de betrouwbaarheid die ik bij Ferrari niet kreeg en daarom had ik wel een beetje schrik om te switchen naar een Gallardo. Na wat informatie ingewonnen te hebben bij mensen die al wat langer ervaring hadden met de Gallardo bleek mijn vrees ongegrond. Tot op heden ben ik zeer tevreden en hoop dat dit zo moge blijven. Misschien dat sommige Duitse invloeden er voor iets tussenzitten, wie weet
          Knappe wagen!

Comment

• te dikke armen....

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                misschien kun je je wagen aan ons voorstellen, dan zijn we meteen terug ontopic je bent er precies erg trots op, dus delen maar
                Peter, deze hebt ge zelfs al IRL gezien

Comment

• .. misschien staan ze er al eens op, maar met de sneeuw buiten, kan een ook een mogelijke repost geen kwaad.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                      http://www.telegraaf.nl/autovisie/85...__.html?p=26,1

Sesto Elemento toch in gelimiteerde productie ?!
                      Wederom een futuristisch design van Lambo maar die prijs en dan niet mee op de baan mogen alleen circuit.

Comment

.. misschien staan ze er al eens op, maar met de sneeuw buiten, kan een ook een mogelijke repost geen kwaad.
                        Niet alleen voor dagelijks gebruik maar ook in deze weersomstandigheden:

en als alternatief i.p.v. eens te gaan skieën:

Last edited by ; 24/12/2010, 09:14.

Comment

• En dan zet iemand erbij dat het die van Rami is
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              te dikke armen....

Comment

• Miura chassis?

Comment

http://www.telegraaf.nl/autovisie/85...__.html?p=26,1

Sesto Elemento toch in gelimiteerde productie ?!
                                  2.261.900 euro
                                  Hoe komen ze aan zo een prijs? Waarom geen 2.265.900 of 2.100.000 euro? Of 3.000.000? Vraag me soms af hoe ze zoiets bepalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Hoe komen ze aan zo een prijs? Waarom geen 2.265.900 of 2.100.000 euro? Of 3.000.000? Vraag me soms af hoe ze zoiets bepalen.
                                    Ik heb mij dat ook al afgevraagd. Mochten ze daar nu 2.500.000 voor vragen, dan gaan ze toch niet minder verkopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                      Ik heb mij dat ook al afgevraagd. Mochten ze daar nu 2.500.000 voor vragen, dan gaan ze toch niet minder verkopen?
                                      I dunno. Als nu iemand gespaard heeft voor een auto van 2.261.900 dan lijkt mij 2.500.000 toch redelijk boven budget?

Comment

Working...
                                      X