Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schitterende kleur imho. Rosso Andromeda.

Comment

• Lang geleden dat ik nog eens langer dan 10 seconden naar een foto van een Lambo keek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
        Schitterende kleur imho. Rosso Andromeda.

Nieuw kleurtje? Want dit is het eerste dat ik er van zie

Comment

• Comment

• Design van die velg

Comment

• Comment

• Absurd... Maar zo ongelofelijk vet.

Last edited by ; 12/01/2011, 20:07.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

da zegt mij nu es totaal nieks é qua uiterlijk rijdt da eigenlijk 'deftig' ?

Comment

• Die spiegeltjes

Hopelijk rijdt het niet zoals het eruit ziet... maar puur voor de vetheid alleen al

200 liter benzine tank
                        En die rijdt dat leeg zoals een normale auto eentje van 40 leegrijdt

Comment

• Ik denk dat dat qua rijgedrag geen hoge toppen gaat scheren

Comment

• Wat zijn dat op de vooras? 300+ kanjers?
                            Ik verwacht daar precies ook niet te veel van.

Comment

• Goh, grip zal het niet te weinig hebben met zo'n rubber

Comment

• Front tyre size : 325/65 VR 17
                                Rear tyre size : 325/65 VR 17

yeah

't is trouwens een 290 liter tank

Comment

• Wat zuipt zoiets per 100km?

Een litertje of 40?

Comment

• Yup, zal zoiets zijn.

Officieel rond de 25-35 liter.

Maar ik vermoed dat een sprintje met zoiets wel wat meer kost

Comment

• Neenee, die zuipen vlotjes 80-90l per 100km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        Neenee, die zuipen vlotjes 80-90l per 100km.
                                        Dan moet ge't kot al serieus open trekken... normaal verbruik rond de 30-40L
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                          Dan moet ge't kot al serieus open trekken... normaal verbruik rond de 30-40L
                                          Ik heb reeds anders gehoord van Lambo Bxl hoor 30-40L is economisch rijgedrag.

Comment

Working...
                                          X