Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Had die geen chevy V8 voor militaire doeleinden? Of was dat niet de LM001 /cheetah ofzo?

    Comment


    • "For those requiring even more power, the L804 7.2 litre marine V12, more commonly found in Class 1 offshore powerboats, could be specified."

      Zoeken op L804 geeft:


      Dus het zou dan een 8.2 zijn, 880 pk?

      Comment


      • Zou dat wel passen?

        Comment


        • Dat zou best ziek zijn

          Comment


          • En het verbruik verklaren, of ook weer niet, zo'n powerboat zuipt wel wat meer dan 200 liter per uur denk ik.

            Comment


            • Ah maar nee eh, in de gewone LM002 ligt gewoon die 400pk V12 vanuit de Countach hoor.
              En in de Countach is dat al niet bepaald zuinig

              Comment


              • Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                  Geweldig!

                  Comment






                  • Comment




                    • Comment


                      • Handgeschakeld
                        www.flickr.com/photos/bramvds
                        www.last.fm/user/lender

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten


                          Zal wel een van de enigen zijn zeker?
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten


                            Zal wel een van de enigen zijn zeker?
                            al een bod gedaan???????

                            Comment


                            • Ik vraag me af of dat goed/efficiënt rijdt, zo'n "rooster" versnellingsbak bij track gebruik?

                              Comment


                              • Om te tracken zou ik eerder opteren voor de automatische bak.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  Ik vraag me af of dat goed/efficiënt rijdt, zo'n "rooster" versnellingsbak bij track gebruik?
                                  Als ik die foto zie zou ik eerder schrik hebben van de pook af te breken

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten



                                    O nostalgie , een kennis van mij heeft zo een witte, en daar heb ik in mijn jonge jaren een paar keer mee mogen meerijden, en ook een keertje zelf mee mogen rijden.
                                    Hij is mij zo eens komen ophalen in Zoersel om naar Knokke te gaan, op dat ritje hebben we er voor 150 euro benzine doorgejakkerd (aan de tarieven van 1990). Op de expresweg stonden we aan de lichten naast een Firebird, en bij het optrekken brak de LM achteraan uit, die Firebird stak er bijna onder. Wat ik mij er ook nog van herinner, je kon daar enorm snel mee over verkeersdrempels vliegen, maar als je er traag mee over terrein reed, moest je hem in de toeren houden of hij viel stil. Hij was ook al aan zijn derde of vierde koppeling toe, het ding had 14000 km op de teller. Maar wat een geluid, zo'n V12 op carbs . Je kon daar ook veel volk in meenemen, vier man binnenin en dan nog eens vier man op de zitbankjes in de laadbak.
                                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                      O nostalgie , een kennis van mij heeft zo een witte, en daar heb ik in mijn jonge jaren een paar keer mee mogen meerijden, en ook een keertje zelf mee mogen rijden.
                                      Hij is mij zo eens komen ophalen in Zoersel om naar Knokke te gaan, op dat ritje hebben we er voor 150 euro benzine doorgejakkerd (aan de tarieven van 1990). Op de expresweg stonden we aan de lichten naast een Firebird, en bij het optrekken brak de LM achteraan uit, die Firebird stak er bijna onder. Wat ik mij er ook nog van herinner, je kon daar enorm snel mee over verkeersdrempels vliegen, maar als je er traag mee over terrein reed, moest je hem in de toeren houden of hij viel stil. Hij was ook al aan zijn derde of vierde koppeling toe, het ding had 14000 km op de teller. Maar wat een geluid, zo'n V12 op carbs . Je kon daar ook veel volk in meenemen, vier man binnenin en dan nog eens vier man op de zitbankjes in de laadbak.
                                      Dan ben jij een van de happy few denk ik

                                      Comment







                                      • Comment






                                        • Comment

                                          Working...
                                          X