Had die geen chevy V8 voor militaire doeleinden? Of was dat niet de LM001 /cheetah ofzo?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
X
-
"For those requiring even more power, the L804 7.2 litre marine V12, more commonly found in Class 1 offshore powerboats, could be specified."
Zoeken op L804 geeft:
Dus het zou dan een 8.2 zijn, 880 pk?
Comment
-
-
-
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Zal wel een van de enigen zijn zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk vraag me af of dat goed/efficiënt rijdt, zo'n "rooster" versnellingsbak bij track gebruik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Hij is mij zo eens komen ophalen in Zoersel om naar Knokke te gaan, op dat ritje hebben we er voor 150 euro benzine doorgejakkerd (aan de tarieven van 1990). Op de expresweg stonden we aan de lichten naast een Firebird, en bij het optrekken brak de LM achteraan uit, die Firebird stak er bijna onder. Wat ik mij er ook nog van herinner, je kon daar enorm snel mee over verkeersdrempels vliegen, maar als je er traag mee over terrein reed, moest je hem in de toeren houden of hij viel stil. Hij was ook al aan zijn derde of vierde koppeling toe, het ding had 14000 km op de teller. Maar wat een geluid, zo'n V12 op carbs . Je kon daar ook veel volk in meenemen, vier man binnenin en dan nog eens vier man op de zitbankjes in de laadbak.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenO nostalgie , een kennis van mij heeft zo een witte, en daar heb ik in mijn jonge jaren een paar keer mee mogen meerijden, en ook een keertje zelf mee mogen rijden.
Hij is mij zo eens komen ophalen in Zoersel om naar Knokke te gaan, op dat ritje hebben we er voor 150 euro benzine doorgejakkerd (aan de tarieven van 1990). Op de expresweg stonden we aan de lichten naast een Firebird, en bij het optrekken brak de LM achteraan uit, die Firebird stak er bijna onder. Wat ik mij er ook nog van herinner, je kon daar enorm snel mee over verkeersdrempels vliegen, maar als je er traag mee over terrein reed, moest je hem in de toeren houden of hij viel stil. Hij was ook al aan zijn derde of vierde koppeling toe, het ding had 14000 km op de teller. Maar wat een geluid, zo'n V12 op carbs . Je kon daar ook veel volk in meenemen, vier man binnenin en dan nog eens vier man op de zitbankjes in de laadbak.
Comment
Comment