Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De Aventador in dat Gallardo groen met groene remklauwen en zwarte velgen. Interieur zou ik zwart doen met groene stitching en carbon details.
      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
        Hier zie je, althans voor 't gedeelte in profiel, perfect hoe fel er overdreven wordt over de vergelijking Aventador - Reventon.

Comment

• Eindelijk heeft een lamborghini ook een prachtig interieur mee, met zijn ook al prachtig uiterlijk.

Daarvoor vond ik het allemaal maar goedkoop en simpel.

Comment

• -- delete
            Last edited by ; 06/03/2011, 18:01.

Comment

• Zo'n fillmpjes zou ik niet in het openbare gedeelte zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tae Bekijk Berichten
                Eindelijk heeft een lamborghini ook een prachtig interieur mee, met zijn ook al prachtig uiterlijk.

Daarvoor vond ik het allemaal maar goedkoop en simpel.

Ik vind het een mega gave auto en zeker in deze kleur.

Comment

• Dit bericht mag weg...
                  Kan ik dat niet deleten?
                  Last edited by Schussboelie; 06/03/2011, 00:32.
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• CRASH Gallardo Polizia Italia

De beroemde Gallardo Polizia Italia is niet meer.
                      Wagen is deze week totaal loss gereden. Benieuwd of ze een nieuwe zullen krijgen.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk Berichten
                        De beroemde Gallardo Polizia Italia is niet meer.
                        Wagen is deze week totaal loss gereden. Benieuwd of ze een nieuwe zullen krijgen.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Deze week

"Uploaded by gtspiritvideo on Nov 30, 2009"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                          + YouTube Video
                          Mooiste LP560 filmpje OOIT!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Mooiste LP560 filmpje OOIT!
                            Ja, VET hé?!? Beste 21 minuten van mijn leven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                              + YouTube Video
                              Qua belevenis kan dit filmpje alleszins ook wel tellen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                Qua belevenis kan dit filmpje alleszins ook wel tellen!
                                Mjah, verschil tussen 1 en 21 minuten is vrij groot hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk Berichten
                                  [SIZE=1] Benieuwd of ze een nieuwe zullen krijgen.

Comment

• Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Een Chinese industrieel heeft de Werelddag van de Rechten van de Consument wel op een heel erg speciale manier ‘gevierd’. De man was erg ontevreden met de service die hij kreeg van luxeautomerk Lamborghini, na enkele mankementen aan de dure wagen. En besloot daarom zijn luxeauto af te breken.
                                      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Ziek!

Comment

• + YouTube Video

Comment

Working...
                                          X