Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
X
-
De Aventador in dat Gallardo groen met groene remklauwen en zwarte velgen. Interieur zou ik zwart doen met groene stitching en carbon details.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tae Bekijk BerichtenEindelijk heeft een lamborghini ook een prachtig interieur mee, met zijn ook al prachtig uiterlijk.
Daarvoor vond ik het allemaal maar goedkoop en simpel.
Comment
-
Dit bericht mag weg...
Kan ik dat niet deleten?Last edited by Schussboelie; 06/03/2011, 00:32.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
-
CRASH Gallardo Polizia Italia
De beroemde Gallardo Polizia Italia is niet meer.
Wagen is deze week totaal loss gereden. Benieuwd of ze een nieuwe zullen krijgen.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk Berichten
"Uploaded by gtspiritvideo on Nov 30, 2009"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMooiste LP560 filmpje OOIT!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenQua belevenis kan dit filmpje alleszins ook wel tellen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk Berichten[SIZE=1] Benieuwd of ze een nieuwe zullen krijgen.
Comment
-
Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
-
Comment