Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenDe eerste 5 sec. dat ik ernaar keek dacht ik dat het een Reventon was...
Moet wel knap zijn met die velgen, maar dan wel wat kleiner, uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenDe eerste 5 sec. dat ik ernaar keek dacht ik dat het een Reventon was... .
Comment
-
-
Dat stoffen dak blijft toch zo zielig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenlp650? is er dan nog een iets pittiger versie dan de lp640? (buiten de lop 670)
Oorspronkelijk geplaatst door AutogespotDit is de Murciélago LP650-4 Roadster, een gelimiteerde Lamborghini waarbij het draait om het contrast van kleuren. De auto werd vorig jaar januari zonder veel aandacht onthuld. Er zijn ook slechts 50 exemplaren van gemaakt waarvan wij ons afvragen of deze ooit allemaal gemaakt zijn. Anders staan de meesten in grote garages tussen andere verzamelaarsobjecten want dat is deze Murciélago LP650-4 Roadster, exclusief speelgoed om ergens in een collectie te plaatsen.
Voor de auto is gekozen om gebruik te maken van de kleuren Grigio Telesto en Bright Orange. Deze kleuren zijn zowel bij het interieur als exterieur te vinden. Deze combinatie van kleuren geeft de auto een bijzonder uiterlijk. Vooral de oranje accenten maken dit model exclusief. Motorisch heeft de auto tien pk extra gekregen, bovenop de 640 pk die de Murciélago LP640 standaard over vier wielen verdeelt. In Parijs, waar de auto werd gespot, is het met zo'n opvallend uiterlijk leuker om lekker te cruisen, alleen dan moet het dak er natuurlijk wel af!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDie poepfoto van jou had ik er niet tussengezet omdat je die al 'ns had getoond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Hoe mooi kan een auto zijn?!?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Comment