Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten

Die SV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
        Geen echte foto voor de duidelijkheid. Render van de aventador met de Estoque velgen . Ziet er overigens wel extreem vet uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
          Die zwarte is echt vet!

Comment

• De eerste 5 sec. dat ik ernaar keek dacht ik dat het een Reventon was...
            Moet wel knap zijn met die velgen, maar dan wel wat kleiner, uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              De eerste 5 sec. dat ik ernaar keek dacht ik dat het een Reventon was...
              Moet wel knap zijn met die velgen, maar dan wel wat kleiner, uiteraard.
              Dacht net hetzelfde, wat ik ook heb met de Réventon en deze Aventador, is dat ik even moet wennen aan de meer futuristische look van de Lambo's. Het is even aanpassen zal ik maar zeggen.

Comment

• Trop is teveel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                  De eerste 5 sec. dat ik ernaar keek dacht ik dat het een Reventon was... .
                  Same here!

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dat stoffen dak blijft toch zo zielig
                      www.flickr.com/photos/bramvds
                      www.last.fm/user/lender

Comment

• lp650? is er dan nog een iets pittiger versie dan de lp640? (buiten de lop 670)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                          lp650? is er dan nog een iets pittiger versie dan de lp640? (buiten de lop 670)
                          Blijkbaar, wist ik ook niet. Op de homepage van autogespot staat toevallig dit:

Oorspronkelijk geplaatst door Autogespot
                          Dit is de Murciélago LP650-4 Roadster, een gelimiteerde Lamborghini waarbij het draait om het contrast van kleuren. De auto werd vorig jaar januari zonder veel aandacht onthuld. Er zijn ook slechts 50 exemplaren van gemaakt waarvan wij ons afvragen of deze ooit allemaal gemaakt zijn. Anders staan de meesten in grote garages tussen andere verzamelaarsobjecten want dat is deze Murciélago LP650-4 Roadster, exclusief speelgoed om ergens in een collectie te plaatsen.
                          Voor de auto is gekozen om gebruik te maken van de kleuren Grigio Telesto en Bright Orange. Deze kleuren zijn zowel bij het interieur als exterieur te vinden. Deze combinatie van kleuren geeft de auto een bijzonder uiterlijk. Vooral de oranje accenten maken dit model exclusief. Motorisch heeft de auto tien pk extra gekregen, bovenop de 640 pk die de Murciélago LP640 standaard over vier wielen verdeelt. In Parijs, waar de auto werd gespot, is het met zo'n opvallend uiterlijk leuker om lekker te cruisen, alleen dan moet het dak er natuurlijk wel af!

Comment

• Is idd een LP650-4 Roadster.

Comment

• Comment

• Breedheid

Comment

• Die poepfoto van jou had ik er niet tussengezet omdat je die al 'ns had getoond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                    Die poepfoto van jou had ik er niet tussengezet omdat je die al 'ns had getoond
                                    Da's net degene die de immense breedte van die auto het best weergeeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Hoe mooi kan een auto zijn?!?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Die oudere wagens zijn echt om je vingers bij af te likken. Echt fan hoor.

Comment

• Ik begin er meer en meer fan van te worden:

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X