Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
    Kweet niet, heb Em enkel en passant gezien dus niet echt op gelet. Viel wel op. Stond in de week een mat zwarte buiten en nu die witte in de showroom dan verkies ik idd toch wel dat blauw van die 3.
    Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
    Vind dat babyblauw echt supermooi. Ik heb dat eens gezien op nen Aston en dat was ook echt wauw!
    en waar werk jij wel? Lamborghini dealer?

Comment

• Nene ik werk niet bij lambo, hier op nog geen km van waar ik woon zit een lambo dealer.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Geef mij toch maar dat groen dat lamborghini te bieden heeft. Dat vind ik echt de zotste kleur die ze hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
          Geef mij toch maar dat groen dat lamborghini te bieden heeft. Dat vind ik echt de zotste kleur die ze hebben.
          Verde Ithaca, inderdaad magistrale kleur
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
            Idd, vorige week ook eentje in dat blauw zien staan bij de lambo dealer hier, er zijn schooner kleuren!

Maar dat blauw is toch wel mooier of dit:

Zag ik ineens op facebook passeren.
            We hebben het op dezelfde lambo . Wij doen alle koetswerk herstellingen voor hun

Comment

• Mooie Figaro.

Comment

• Kans is idd groot! Denk niet dat er veel in dat kleur zullen rondrijden.
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Dat babyblauw kan ik meer dan smaken hoor, het zou niet mijn definitieve keuze zijn maar ik zou het hoegenaamd geen straf vinden om daarmee rond te rijden... dat witte verkrachtte geval daarintegen... duidelijk bewijs: money clearly doesn't buy you taste!!
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Wat een gedrocht :s hoe kan je zoiets toch verneuken :s

Comment

• Een tijdje geleden meldden we dat het Britse tuninghuis Kahn Design aan de slag ging met een Lamborghini Aventador LP700-4. Inmiddels is het Project van Kahn voltooid, en kan het wat ons betreft qua subtiliteit wedijveren met Kahns 458 Spider. De 700 pk sterke supercar in Lamborghini Rosso kreeg alleen enkele cosmetische wijzigingen, ander de […]

Comment

• Comment

• 1991 Audi S2 coupe
                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

zo ene is er mij gisteren voorbijgevlogen in schoten op een 70 baantje.
                            Was een geel exemplaar met luxemburgse platen. Amai wat een sound toen die nadien vertrok aan de lichten.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                      Die ken ik (zijn goede vrienden van me)
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

Comment

• Comment

• Ze maken schoon oto's maar eens antwoorden op cv...

Comment

Working...
                                          X