Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
X
-
Het lijkt wel Liberty Walk-week op Autoblog. Na eerder deze week de ietwat extreme 458 te hebben behandeld, doen we er nog eentje: een oranje Lamborghini Aventador met een LB-bodykit, dit keer vrij bescheiden overigens. De supercar is het werk van de Canadese tuningbrigade SR Auto Group. Het oranje uiterlijk wordt gecontrasteerd door de aftermarket […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDie ken ik (zijn goede vrienden van me)
Een vriend van mij heeft deze besteld en de levering is pas in 2014.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenzo ene is er mij gisteren voorbijgevlogen in schoten op een 70 baantje.
Was een geel exemplaar met luxemburgse platen. Amai wat een sound toen die nadien vertrok aan de lichten.Last edited by ames; 28/08/2013, 14:12.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment