Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Nieuwe wagens hoeven niet persé saai te zijn, is een gevolg van de bewuste keuze van de fabrikant om ze toegankelijk te maken voor iedereen.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
      Van Autoweek heb ik geen hoge pet op, en al helemaal niet van de rijkwaliteiten van die zogenaamde autojournalisten die daar de auto tests doen.
      Als Chris Harris zou aangeven dat een F-type een tricky weggedrag vertoont, dan neem ik dat zonder twijfel aan, maar wat die Autoweek gasten vinden heeft totaal geen realiteits-waarde.
      Nu noem je daar weer iemand.
      De meesten hier denken ook dat ze Chris zijn...😏
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

      Comment


      • Het is gewoon de realiteit dat de meeste mensen iets willen dat als een golf rijdt. Dat is waar het succes van vag vaak rond draait, vw's met een jasje en een imago verkopen. Mensen die zich hun hele leven doodgewerkt hebben hebben meestal geen tijd gehad om zich met auto's bezig te houden. Wat die willen is iets dat eruit ziet als een lambo, snel gaat en beleving geeft maar zo veilig en makkelijk rijdt als een golf, niet een wagen waarmee je eerst moet leren rijden omdat hij anders bijt. Lambo maakt dat omdat daar het geld zit.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Nu noem je daar weer iemand.
          De meesten hier denken ook dat ze Chris zijn...
          Ik ben niet Napoleon maar combinatie van Jeremy Clarkson, Tiff Needell, Jason Plato en Chris Harris

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            Van Autoweek heb ik geen hoge pet op, en al helemaal niet van de rijkwaliteiten van die zogenaamde autojournalisten die daar de auto tests doen.
            Als Chris Harris zou aangeven dat een F-type een tricky weggedrag vertoont, dan neem ik dat zonder twijfel aan, maar wat die Autoweek gasten vinden heeft totaal geen realiteits-waarde.
            Roy K die deze test deed met de f type en M4 kent wel wat van auto's hoor, is zeker niet over dezelfde kam te scheren als de rest van de aw redactie.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              Het is gewoon de realiteit dat de meeste mensen iets willen dat als een golf rijdt. Dat is waar het succes van vag vaak rond draait, vw's met een jasje en een imago verkopen. Mensen die zich hun hele leven doodgewerkt hebben hebben meestal geen tijd gehad om zich met auto's bezig te houden. Wat die willen is iets dat eruit ziet als een lambo, snel gaat en beleving geeft maar zo veilig en makkelijk rijdt als een golf, niet een wagen waarmee je eerst moet leren rijden omdat hij anders bijt. Lambo maakt dat omdat daar het geld zit.
              ja is juist, commercieel slaat het zeker aan, de supercars die rijden als een Golf

              Comment


              • Je kan een auto wel ook veiliger en makkelijker maken zonder hem te verpesten. Kijk nr ferrari of mclaren, rijdt ook als een golf als je wil maar zonder de wilde haren te verliezen. Bij vag kennen ze eigenlijk maar 1 trucje, gewoon de wagen onderstuurd maken, beetje belachelijk voor een bedrijf van die omvang...

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  Je kan een auto wel ook veiliger en makkelijker maken zonder hem te verpesten. Kijk nr ferrari of mclaren, rijdt ook als een golf als je wil maar zonder de wilde haren te verliezen. Bij vag kennen ze eigenlijk maar 1 trucje, gewoon de wagen onderstuurd maken, beetje belachelijk voor een bedrijf van die omvang...
                  ja Ferrari, McLaren enzo moeten nog altijd wel fun zijn, ten minste op het circuit, op de openbare weg is het eerder frustrerend denk k

                  Audi R8 was ook wel nog fijn om mee te scheuren naar het schijnt, niet zoveel onderstuur als gewoonlijk bij een Audi Quattro, zelf Tiff Needell (toch nogal een RWD fan) was er vree enthousiast over

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                    Ik ben niet Napoleon maar combinatie van Jeremy Clarkson, Tiff Needell, Jason Plato en Chris Harris
                    Dan is het goed, dan mag je hier blijven lezen. 😬
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                    Comment


                    • Nog 2 van een paar dagen terug. Let niet op de regendruppels op de lens.


                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Dan is het goed, dan mag je hier blijven lezen. 
                        Misschien dat als je eens iets anders koopt dan een audi dat je ook kan meepraten over rijplezier, het bestaat echt hoor. Maar de merkenliefde is te groot zeker?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Dan is het goed, dan mag je hier blijven lezen. 
                          Jij wel al met alle nieuwe Ferrari's, Porschen, McLarens enz. gereden? Zoveel te beter, want dan kijk ik uit naar je testverslagen...

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            Misschien dat als je eens iets anders koopt dan een audi dat je ook kan meepraten over rijplezier, het bestaat echt hoor. Maar de merkenliefde is te groot zeker?
                            Goh neen hoor, mij maakt het in principe niets uit met wat we rijden. Als het maar doet wat hij moet doen en ik er zelf nog een beetje rijplezier aan vind is mij het allemaal ok.
                            MB hebben we al gehad en nu staat BMW of RR in de aanbieding.
                            Je moet ook een onderscheid maken voor wat je die wagen nodig hebt. Van daaruit kan je dan gaan filteren.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                              Jij wel al met alle nieuwe Ferrari's, Porschen, McLarens enz. gereden? Zoveel te beter, want dan kijk ik uit naar je testverslagen...
                              Neen en dat is het em juist. Ik kan enkel met een Audi rijden....
                              Ik heb nog maar pas ergens in een topic geschreven dat ik maar wat graag voor dat we hier voorgoed verdwijnen toch wel eens met een Lambo en een AM zouden willen rijden. Moet toch totaal een andere belevenis zijn.
                              Toen we laatst een dag een biturbo mochten testen dacht ik in eerste instantie ook dat een wagen met gelijke Nm's maar met een niet al te groot verschil in PK's, niet echt veel verschil zou uitmaken...
                              We spreken dan nog niet over, diesel vs benzine, 3,0l vs 5.0l, RWD vs AWD, enz...
                              Last edited by Metaxa; 04/08/2014, 20:46.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Goh neen hoor, mij maakt het in principe niets uit met wat we rijden. Als het maar doet wat hij moet doen en ik er zelf nog een beetje rijplezier aan vind is mij het allemaal ok.
                                MB hebben we al gehad en nu staat BMW of RR in de aanbieding.
                                Je moet ook een onderscheid maken voor wat je die wagen nodig hebt. Van daaruit kan je dan gaan filteren.
                                haha, was u maar aan het plagen

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                  Audi R8 was ook wel nog fijn om mee te scheuren naar het schijnt, niet zoveel onderstuur als gewoonlijk bij een Audi Quattro, zelf Tiff Needell (toch nogal een RWD fan) was er vree enthousiast over
                                  Een R8 - 4.2 met R-Tronic is ronduit waardeloos, wat een verschrikkelijke versnellingsbak was dat, DSG is even waardeloos wat mijn betreft.
                                  Verder wil ik een R8 niet echt een quattro noemen, natuurlijk heeft het ding 4WD maar dat is net als al die Haldex dingen grotendeels 2WD met een paar wielen die er bij komen als de hoofd aandrijving grip verliest.
                                  Maar dat is het geval met alle elektronisch geregelde diffs in 4WD auto's.

                                  Toen Audi werkte aan de Sport Quattro S2, Audi's eerste middenmotor auto, zou ook het meeste vermogen naar de achterwielen gaan. (de auto kwam er nooit door het einde van Group B Rally)

                                  Comment


                                  • Kan niet, Tiff Needell heeft altijd gelijk

                                    Iceman, vermogen R8 gaat toch vnl. naar achterwielen?

                                    It's worth nothing that the quattro system has a rear-bias, so the majority of the power goes through the rear wheels during normal road driving.
                                    ...
                                    It's also worth noting that there is some transmission shunt, but it isn't as bad as that in the Nissan GT-R.


                                    en ben je negatief over de R-tronic en DSG of ook over wegligging?
                                    Last edited by ; 04/08/2014, 18:25.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                      Kan niet, Tiff Needell heeft altijd gelijk

                                      Iceman, vermogen R8 gaat toch vnl. naar achterwielen?

                                      It's worth nothing that the quattro system has a rear-bias, so the majority of the power goes through the rear wheels during normal road driving.
                                      ...
                                      It's also worth noting that there is some transmission shunt, but it isn't as bad as that in the Nissan GT-R.


                                      en ben je negatief over de R-tronic en DSG of ook over wegligging?
                                      R8 is grotendeels achterwiel aangedreven met een elektronische diff voorin, die bepaald hoeveel de voorwielen mee moeten gaan doen.
                                      Ik heb het alleen over de versnellingsbakken, de R8 heeft een prima wegligging en is mooi uitgebalanceerd.
                                      Handgeschakelde versnellingsbakken zullen steeds zeldzamer worden in Europese performance auto's, bij Lamborghini en Audi zal dat op steeds grotere schaal doorgevoerd worden.

                                      Comment






                                      • Comment


                                        • Nice.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X