Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Ferme garage precies, kerel heeft smaak!
        “I think it’s the car that put Lamborghini on the map,” says Dennis Varni, and we’d have to agree.Owner of a stunning Miura P400 S since 1979, Varni is an en...

Comment

• Lekker kleurtje dit.
          Lamborghini Aventador LP750-4 SuperVeloce by Kristof E., on Flickr
          Lamborghini Aventador LP750-4 SuperVeloce by Kristof E., on Flickr

Comment

• Comment

• Ik weet niet goed waar ik mijn vraag moet plaatsen, misschien hier? In mijn vakantie ben ik een Lamborghini Murcielago 'Bob Wallace' tegengekomen in Funo (Bologna), Italië ; volgens de vriendelijke eigenaar een one-off. Ik kan er echter niets van informatie over terugvinden .... Kent er iemand toevallig deze editie?

Last edited by Delorean; 19/08/2015, 10:44.
              The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Was een testrijder voor Lamborghini, maar is enkele jaren geleden overleden. Heeft veel getest met de legendarische Miura. Ik twijfel er wel aan dat dit een officiële special edition is, het lijkt me eerder een eigen creatie!

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

• Idd, geen officiëel model. Is op stickers na niets anders aan dan een gewone Murcie. Voor Balboni ( ook testrijder) is er wel een apart model van de gallardo, de lp 560-2.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Bij mijn weten zijn er maar 2 Lambo's gemaakt door/voor Wallace.

Dat was een miura SV Jota.
                    Is een model dat meer trackgericht was, 1 exemplaar van gebouwd door Wallace zelf na z'n uren. Hij kreeg enkel een chassis van lambo ( nummer 5084). De rest deed hij zelf.
                    In 1972 is deze auto verkocht en een mecanieker heeft die zo hard in de prak gereden dat die in brand vloog en het exemplaar voorgoed vernietigd is.

Dan heeft hij een 2e exemplaar gemaakt. De motor nog verder naar achter, bijna 50/50 verdeling, V12 tot 8.000toeren.
                    BMW X5 45e

Comment

• Ik weet goed genoeg wie Bob Wallace en Valentino Balboni zijn en wat er op de markt is/was van Lamborghinis, maar deze one-off kende ik niet. De kerel was één of andere Lamborghini-importeur uit Duitsland die 'em zo gekocht heeft bij Lamborghini zelf maar hij heeft er niet bijgezegd of deze one-off op zijn persoonlijke vraag was ; waarschijnlijk wel dus ...
                      The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Juist voorbij gestoken door een Aventador roadster. Wilde aanhaken om van het uitzicht te genieten maar toen ie +120 ging in 70km/h gebied hem toch maar laten gaan. Wat een geluid daaruit komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Juist voorbij gestoken door een Aventador roadster. Wilde aanhaken om van het uitzicht te genieten maar toen ie +120 ging in 70km/h gebied hem toch maar laten gaan. Wat een geluid daaruit komt.
                                Een groene?

Comment

• Was een zwarte.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                        X