Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
X
-
Die foto had ik gisteren ook al gepost
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Stond daar standaard geen achter-spoiler op? Ik meen die mij altijd te herinneren met strijkplank.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenStond daar standaard geen achter-spoiler op? Ik meen die mij altijd te herinneren met strijkplank.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Op sommigen stond zoiets. Ik weet wel niet of dat een andere versie met zwaardere motor was. 5000 S?
Moest ik later ook hebben...mooi niet dus.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Pffff die gele! Zoals een Lambo moet zijn!
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Vermits er maar 1 exemplaar komt hier maar posten.
770 PK EN 720 NM!
LAMBORGHINI SC20 IS UNIEKE ROADSTER
Een Lamborghini is niet voor iedereen weggelegd en de nieuwe extremist die de Italiaanse fabrikant vandaag aan het daglicht voorstelt, is wel heel exclusief. Sterker nog, Lamborghini houdt het bij dit ene exemplaar van de machtige SC20!
Lamborghini liet in 2018 de door zijn racestal Lamborghini Squadra Corse ontwikkelde SC18 zien, een op de Aventador gebaseerde one-off die nu gevolg krijgt in de ook al tot slechts één exemplaar gelimiteerde SC20. De SC20 is gebouwd in opdracht van een ongetwijfeld gefortuneerde klant.
De SC20 is niet slechts een open versie van de al genoemde SC18, maar heeft wel dezelfde, op de 6,5-liter V12 van de Aventador gebaseerde krachtbron onder de kap, die 770 pk en 720 Nm over alle vier de wielen verdeelt. Schakelen gaat door middel van een zeventraps automaat met dubbele schakelstang.
Volgens Lamborghini is het ontwerp van de Bianco Fu gespoten en met Blu Cepheus-kleurige accenten afgewerkte SC20 geïnspireerd op dat van auto's als de Diablo Roadster, Aventador J, Veneno Roadsteren Concept S. Opvallend genoeg noemt Lamborghini de Sián FKP 37 niet, terwijl de hoog geplaatste uitlaatpijpen en de achterlichtunits duidelijk zijn afgekeken van die gelimiteerde exoot. De koets van de open tweezitter is vervaardigd uit koolstofvezel en is volgehangen met uit de racerij afkomstige aerodynamica. Om de 20 inch (voor) en 21 inch (achter) grote wielen met centrale wielmoer zijn Pirelli P Zero Corsa-banden gevouwen. De achterspoiler is in drie hoogtes te verstellen.
Het is niet bekend wat deze exclusieve Lambo heeft moeten kosten.
Bron: Autoweek
Comment
-
P O R N O!!!
Comment
Comment