Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ames
    de Maserati's op die fotos zijn geen Quattroporte hoor , denk een 222 (?) en een Ghibli.
    Ma ik had het wel over quattroporte's, daarom dat ik zeg liever een nieuwe dan een oude!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
      Belachelijke reply hoor. Moet hierom dat lach-smileytje gebruikt worden?

Uit deze lijst is de bovenste de eerste die ik zou kopen, de onderste de tweede en de rest moet ik niet hebben.

Mijn mening.
      Idd, vond ik dus ook, maar het is zoals je ook zegt: een kwestie van eigen smaak.

Comment

• Comment

• das wel pimp

Comment

• Die Nederlander heeft een formidabele wagen.

Comment

• Vetheid

Comment

• Prachtig!!!
                Tis wel geen echte sport gt eh? Alleen de velgen

Comment

• Lekker! Zo 1tje met rood leder graag...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                      Hier reageerd blijkbaar niemand op, ik ben meer voor de nieuwere auto's, maarja ieder zijn smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin
                        Hier reageerd blijkbaar niemand op, ik ben meer voor de nieuwere auto's, maarja ieder zijn smaak
                        Smaak valt idd niet over te twisten.
                        Maar wat wel zeker is dat er over een jaar of 40-50 geen haan gaat kraaien als er een Gransport of een Quattroporte op dat grasveld zal staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                          Smaak valt idd niet over te twisten.
                          Maar wat wel zeker is dat er over een jaar of 40-50 geen haan gaat kraaien als er een Gransport of een Quattroporte op dat grasveld zal staan
                          Mja zo gaat et eh, tegen dan zijn er een paar nieuwe modellen uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin
                            Mja zo gaat et eh, tegen dan zijn er een paar nieuwe modellen uit.
                            Zo kan je het ook zien natuurlijk.

Alleen ben ik persoonlijk niet zo nieuwsgezind en voel ik mezelf niet te beroerd om met een "oud model" rond te rijden

Comment

• Ik vind de nieuwe Quattroporte mooi, maar de mk1 (1963-1969) nog 10 keer mooier.

Comment

• Deze had ik nog nooit gezien! Vandaar de neus van de huidige!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                                  Deze had ik nog nooit gezien! Vandaar de neus van de huidige!
                                  Uiteraard, de Italianen kunnen elementen uit het verleden gebruiken zonder te vervallen in retro. Me laaiks.

Comment

• Bora

Gisteren foto's van een Bora getrokken:

--> http://autofoto.4muller.com/Bora.html <--

Comment

• Mooie foto's Lambo!

Kan er iemand hier vertellen hoeveel Mc12's er echt geproduceerd zijn ze spreken van 50, klopt dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                        Mooie foto's Lambo!

Kan er iemand hier vertellen hoeveel Mc12's er echt geproduceerd zijn ze spreken van 50, klopt dat?
                                        Alle 50 exemplaren zijn al verkocht voor een prijs van 600.000 euro per stuk. Toch willen we u een rij-impressie met de Maserati MC12 niet onthouden.

http://automotor.tiscali.autoweek.nl...che=no&ID=3413

Comment

• Er zijn sterke geruchten dat er meer dan 50 zouden zijn gemaakt. (en van de Enzo zouden er ook meer dan 400 zijn)

Comment

Working...