Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
    Hoe geraak je daar binnen? Ik dacht dat het niet echt voor het publiek was opengesteld?
    de boerderij binnenrijden & gewoonweg binnen wandelen
    is open voor het publiek
    ik had wel op voorhand een mailtje gestuurd ter controle
    s'avonds gemaild, volgende ochtend antwoord:

Ok confirmed. Museum open from 9.00/12.00-15.00/18.00
    No entry fee and no guide.

Thank you.
    Matteo Panini

zo snel & makkelijk kan dat gaan

edit:
    dit is hun site

Comment

• Merci, kga er dan als alles goed gaat, in de herfstvakantie naar toe

Comment

• zeker de moeite
        ligt een beetje buiten Modena & vergeet van de shop geen Parmigiano Reggiano mee te nemen

Comment

• Mijn pa is zot van parmigiano, dus dat zal wel in orde komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
            Nu zie ik het!

De faker!
            Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
            Ik wou het woord al niet uitspreke, nu zijn er ook al fakers onder de Maserati's.
            Achja, tis maar hoe je het bekijkt. Die persoon kan het gewoon mooier vinden met die grill ook hé! Kijk maar hier bij de topics van de 1-serie van BMW: iedereen zegt dat je 130i-niertjes moet steken. Ik vind dit niet echt 'faken', tgaat gewoon over wat je mooier vindt.

IMO natuurlijk

Comment

• Ik zit al anderhalf uur rond te kijken op de Maserati-site. Ik ben zot van die quattroporte en granturismo. Mijne pa is al zot van Maserati sinds hij de 3200 GT heeft gezien op autosalon, nu had hij graag een quattroporte gehad. Nog altijd... Ik heb eens een mail gestuurd naar een verkoper bij Maserati Wijnegem voor catalogen. Ik hoop dat ze deze opsturen.

Michel heeft zo ne schone Maser!!! Mooie kleurencombinatie. De uitvoering... Die sound!!
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                zeker de moeite
                ligt een beetje buiten Modena & vergeet van de shop geen Parmigiano Reggiano mee te nemen
                Hah nog zo een italo-food-lover, mijn ouders zijn ook verlieft op Parmigiano Reggiano , ikzelf vind het ook lekker eigenlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                Ik zit al anderhalf uur rond te kijken op de Maserati-site. Ik ben zot van die quattroporte en granturismo. Mijne pa is al zot van Maserati sinds hij de 3200 GT heeft gezien op autosalon, nu had hij graag een quattroporte gehad. Nog altijd... Ik heb eens een mail gestuurd naar een verkoper bij Maserati Wijnegem voor catalogen. Ik hoop dat ze deze opsturen.

Michel heeft zo ne schone Maser!!! Mooie kleurencombinatie. De uitvoering... Die sound!!
                Bedankt voor de complimenten. Als je vader zo geinterreseerd is, moet hij maar eens langsgaan, je krijgt daar wel een catalogus, hebben wij daar ook gekregen. En ook een kort maar bondig optieslijstje, juist genoeg vind ik, maarja zo denkt niet iedereen erover. Het nadeel van een nieuwe Maserati kopen is wel de lange wachttijd, alhouwel ik ergens gelezen heb dat de wachtijd verlaagd is tot 6 maanden. Doordat er de laatste tijd zoveel besteld worden, voeren ze de productie op . Wij konden er zolang niet op wachten
                Last edited by ; 01/08/2007, 19:58.

Comment

• Hartpijn toen ik dit zag... Voorste kenteken weg en achterste kenteken, vanachter hing er nog wat lijm op.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Spijtig dat hij die 19inch velgen heeft gekozen, de 20inch zijn stukke mooier (zeker in antrachiet). Voor de rest: knappe auto .

Comment

• Michelin's vader zijn volgende wagen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Kheb mij dat nog al afgevraagd.

En na deze foto's zeker!

waar hang je je voorste plak bij zo'n wagen ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Michelin's vader zijn volgende wagen ..
                            Klopt, als er geen goedkopere Ferrari gemaakt word (wat wss niet zal gebeuren) dan word het een GranTurismo. Alhouwel een Ferrari altijd in onze gedachten blijft, desnoods kopen we een second-hand, maarja das voor binnen 3jaar...

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                            Kheb mij dat nog al afgevraagd.

En na deze foto's zeker!

waar hang je je voorste plak bij zo'n wagen ??
                            Nergens , er rijden in België ook Scaglietti's rond met geen plaat vanvoor. Maar ik denk dat je heel vanonder nog wel iets kan hangen .

Comment

• heel simpel, vanonder zo'n heel mini plaatje
                              of in stickervorm naast de grill

Comment

• No way dat ik daar ooit een nummerplaat zou ophangen!!

Comment

• zonder is wel cool!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                    Nergens , er rijden in België ook Scaglietti's rond met geen plaat vanvoor. Maar ik denk dat je heel vanonder nog wel iets kan hangen .
                                    Mag dit eigelijk? Bij vele auto's is dat eigelijk mooier zonder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      nope
                                      is niet legaal, zoals in meeste landen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        ben je gek !! heb je al eens het gezeik gelezen over mijn kleine nummerplaat ???
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                          ben je gek !! heb je al eens het gezeik gelezen over mijn kleine nummerplaat ???
                                          I know, maar aangezien mich iets zei over maserati-rijders die er geen hangen hebben begon ik na te denken dat het misschien mocht als het echt niet mogelijk is (zoals bijv bij de gigantische muil van de granturismo!

Comment

Working...
                                          X