Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    No way dat ik daar ooit een nummerplaat zou ophangen!!
    Nochtans moet dat!

Dikke rommel dus en nog lelijk ook. De 3200 GT was de laatste echt Maserati!

Comment

• Dat weet ik maar ik zou het dus niet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
        Nochtans moet dat!

Dikke rommel dus en nog lelijk ook. De 3200 GT was de laatste echt Maserati!
        Wat verstaan we onder een echte maserati ? De gebroeders Maserati hielden het al voor bekeken in 1947 dan was er Orsi - Citroën - De Tomaso - Fiat...

Comment

• De nieuwe Masarati Configurator

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
            De nieuwe Masarati Configurator

Hij is er al een paar weekjes nu, zo'n GranTurismo int zwart met antrachiet velgen.
            Zoals deze :

Last edited by ; 09/08/2007, 01:41.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Cayenne man, ik wil altijd dezelfde auto's als u uploade . Vorige keer met die BMW Lumma CLR 600, Gallardo en F430 .
                    Knap ding deze Qp !!!
                    Quattroporte met Executive Gt velgen .

Comment

• Wat een prachtige QP super! Ook een zeer knapper configurator...daar kunnen nog veel andere fabrikanten iets van leren.
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                        Wat een prachtige QP super! Ook een zeer knapper configurator...daar kunnen nog veel andere fabrikanten iets van leren.
                        Maar toch blijft de configurator van Porsche de beste vind ik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                          Cayenne man, ik wil altijd dezelfde auto's als u uploade . Vorige keer met die BMW Lumma CLR 600, Gallardo en F430 .
                          Knap ding deze Qp !!!
                          Quattroporte met Executive Gt velgen .
                          zelfde goeie smaak hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                            zelfde goeie smaak hé
                            Tja blijkbaar wel ja

Comment

Tja blijkbaar wel ja
                              *earns himself a ticket in a QP *

Comment

*earns himself a ticket in a QP *
                                Als die mogelijkheid er eens komt, waarom niet . Ik hoop er ooit mee naar een meeting te komen, met de papa natuurlijk of tenij ik er ooit alleen mee mag rijden (maar ik vrees er voor , ook beetje logisch moest ik het niet mogen.)

Comment

Als die mogelijkheid er eens komt, waarom niet . Ik hoop ooit op een meeting te komen (met Qp) of tenij ik er ooit mee mag rijden (maar ik vrees er voor , ook beetje logisch moest ik het niet mogen.)
                                  great anders kom ik je wel halen, en rijd ik ermee naar de mietink hé

*back to earth modus on*

Comment

• Waarom zou je er niet mee mogen rijden. Geen vertrouwen.

Comment

great anders kom ik je wel halen, en rijd ik ermee naar de mietink hé

*back to earth modus on*
                                      Ik hou ook van dagdromen . Vandaag heb ik trouwens madam Qp uit hasselt gezien in een restaurant in Genk. Qp met nummerplaat 144.B.6, de Qp was er wel niet en volgens mij heeft ze een nieuwe Qp...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        Waarom zou je er niet mee mogen rijden. Geen vertrouwen.
                                        Tja waarom zou het niet mogen (alleen rijden)... En nee, veel vertrouwen hebben ze niet in mij nee (tot nu toe).

Comment

Tja waarom zou het niet mogen (alleen rijden)... En nee, veel vertrouwen hebben ze niet in mij nee (tot nu toe).
                                          zoiets komt wel, met tijd, en ervaring

Comment

Working...
                                          X