Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk zou 'm zo niet willen denk ik. Da's een limo om zelf achter het stuur te kruipen. En ik vind 'm pakken knapper dan de GranTurismo, die z'n kont verpest het anders prachtige plaatje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenik wil zo'n kar.
als er één 'driverslimo' is op de hedendaagse markt, zal het deze wel zijn. Om nog maar te zwijgen over de styling. damn
Comment
-
-
Die GTS is ook ontzettend geluidsdicht. Als je er in kruipt, de deur dicht doet, dan hoor je echt niks meer. Dubbelglas Het interieur is al luxe wat de klok slaat.
Vind ik de mooiste berline in dat segment.
De GranTurismo is ook een knappe bolide, maar die achterkant vind ik ook minder geslaagd. Misschien dat ze daar vlug een ass lift van uitbrengen
maar ik vrees er voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Die stoelen
Chesterfield anyone?
Comment
-
Dat Arabieren graag wat unieke modellen hebben is bekend. Arabieren rijden in de meest bizarre reacties. Ferrari’s die worden omgebouwd tot station’s, noem maar op. De Maserati Quattroporte is onder handen genomen voor een one of kind station-versie voor, natuurlijk, een gefortuneerde Arabier.
Deze auto is ontworpen door Alfredo Stola, ook bekend van StudioTorino. Het uiterlijk van de Cinqueporte zal uiterst opmerkelijk zijn. De auto wordt wit met een zwarte onderzijde. Daarnaast zullen er ook veel gouden details te vinden zijn op deze bolide. Het zal dan ook een behoorlijk decandente auto worden. Deze Maserati zal niet voorzien worden van Maserati-logo’s. Dat heeft de Italiaanse fabrikant gevraagd aangezien zij niet verbonden willen worden met dit unieke project.
Voorlopig moet men het doen met een schaalmodel van 1:4. Als de Arabier, die ook de 456 GT Venice in bezit heeft, het ontwerp goedgekeurd heeft, zal het model in productie genomen worden. De kans bestaat ook dat er nog een tweede variant besteld zal worden door de rijke Arabier. Misschien ééntje voor in Europa!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenOh
Me Want!!
Comment
-
Ik vind em ook iets hebben hoor !
Nog een break variantBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenIk vind em ook iets hebben hoor !
Nog een break variant
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenIk vind het trouwens doodzonde dat ze niet verdergegaan zijn met de kubang
Comment
Comment