Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
tis zo zielig om uzelf te quoten ... maar fak zeg1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenmaakt een zot geluid
Iemand toevallig nog goeie filmpjes van ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
Vanmorgen kunnen proefrijden met een Quattroporte GTS ... WTF
Auto was volledig zwart, met binnenin zwart leer/alcantara, rode stikking en veel carbon. Rode calipers, titaniumkleurige 19" standaardvelg.
De auto starten is gewoon al absurddat geluid, uhhhh
Vervolgens een stukje ingereden, auto gaat vlot, zonder echt razendsnel te voelen. Uitlaatgeluid is prominent aanwezig. Dan werd de sportknop ingedrukt ... wat ik al belachelijk luid vond voor eigenlijk om het even welke auto, werd plots dubbel zo luid
Het geluid is op bepaalde toerentallen ZO luid dat je mekaar niet meer verstaat .. ik vind het waanzinnig vet.
De automatic boite heeft (grote) flippers die vastgemaakt zijn op de stuurkolom, als je die gebruikt wordt er rijkelijk tussengas gegeven, gevolgd door volle ploffen in de dubbele uitlaat.
Al bij al een zeer aangename verrassing, deze GTS. Ik denk dat gewone, niet-autoliefhebbers, de (waanzinnig) luide uitlaat niet zullen kunnen appreciëren (maar die kopen zo'n auto natuurlijk niet).
Enige minpunt vond ik dat je wel merkt dat je met een zware wagen onderweg bent, en ik denk dat ik niet wil weten hoeveel zo'n ding verbruikt. Maar ik vind dit een schit-te-ren-de auto, komt zeer hoog op m'n to-ever-own-lijstje staan.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment