Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MissMaserati Bekijk Berichten
    Spijtig genoeg niet :/
    Of mss gelukkig niet De kleur valt een beetje tegen..
    ah ok.
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Bangelijke sound

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
        De Quattroporte zie ik nog steeds het liefst in het zwart, maar rood ik zeker ook niet mis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MissMaserati Bekijk Berichten
          De roze Maserati GranCabrio is daarstraks al gespot!
          Van dezelfde eigenaar als de roze A4 cabrio uit Antwerpen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Van dezelfde eigenaar als de roze A4 cabrio uit Antwerpen ?
            Ik dacht dat die van een vrouw was?

Comment

• Grancabrio ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                Grancabrio ook.
                Het gaat blijkbaar wel om dezelfde eigenaar, de nummerplaat is dezelfde (CHA 012)

En laten we hopen dat de eigenaar niet van het mannelijk geslacht is
                Last edited by ; 30/05/2010, 02:02.

Comment

• Roze A4 cabrio heb die overlaatst zien rijden in Brasschaat met een man achter het stuur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    Fantastisch
                    AutoMinded.be

Comment

• Je hoort nog steeds dikwijls vertellen dat een Maserati technisch niet betrouwbaar is. Is dat effectief zo? Sta je met zo'n Maserati werkelijk iedere maand bij de garage?
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Roze A4 cabrio heb die overlaatst zien rijden in Brasschaat met een man achter het stuur.
                        heb die ook al een paar keer zien ryden.soms met een man achter het stuur en soms een vrouw
                        BMW X5 45e

Comment

• @BMWMB: Dat lijkt me wel wat overroepen eerlijk gezegd... maar forumlid Michelin kan daar wellicht een beter antwoord op geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            @BMWMB: Dat lijkt me wel wat overroepen eerlijk gezegd... maar forumlid Michelin kan daar wellicht een beter antwoord op geven.
                            Die bij Michelin thuis is toch ook al een oudere Quattroporte? Ik dacht dat er met de facelift (en de GTS) toch wel wat veranderd is.

Comment

• Comment

• Comment

• Blijft zo vet!

Comment

• Idd!

Schitterende fotoreeks

Comment

• zalige reeks zwarte kleur staat hem nog altijd het beste!

Comment

• en prachtig geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Je hoort nog steeds dikwijls vertellen dat een Maserati technisch niet betrouwbaar is. Is dat effectief zo? Sta je met zo'n Maserati werkelijk iedere maand bij de garage?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          @BMWMB: Dat lijkt me wel wat overroepen eerlijk gezegd... maar forumlid Michelin kan daar wellicht een beter antwoord op geven.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Die bij Michelin thuis is toch ook al een oudere Quattroporte? Ik dacht dat er met de facelift (en de GTS) toch wel wat veranderd is.
                                          Na 87k km hebben wij nog altijd geen problemen gehad... Nuja ik moet zeggen dat onze QP niet afgebeuld wordt... Meestal tussen 4500-5000tpm schakelen en 80-90% van de kilometers is autostrade geweest... Een studievriend van mijn vader heeft onlangs een QP S gekocht, en zijn rijstijl is wat wilder, dus ben benieuwd of hij wel vaak bij de garage zal staan... (zal dagelijks gebruikt worden bij hem, en bij ons enkel in het weekend/vakantie)

Comment

Working...
                                          X