Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
+ YouTube Video
Mischien nog een ideetje voor Daann, alhoewel deze toch meer klinkt zoals de tubi's, en die MC toch een iets zwaarder geluid heeft.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenStaat al in het topic, en inderdaad, ik vind de MC's nog steeds knapper.
Met de MC's kan je nog rustig cruisen met een knappe roffel op de achtergrond maar die tubi's brengen u direct in racestemming en dat lijkt mij op den duur wel ambetant.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenHaha, dikke kar ze!
Wss een jeep tov uwe lotus?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenMaar zo log en traag
Comment
-
Alle gekheid op een stokje ik vind een Mas echt wel een prachtige wagen qua lijn en looks. Echt een passie voor design.
Voor mij, qua looks, zelfs een van de mooiste wagens.
Op circuit en qua sportiviteit zijn ze me tot nu toe nog nooit meegevallen.
Ik verschoot trouwens hoe onstabiel en relatief traag dat was op circuit.......had daar meer van verwacht.
Misschien zal het anders zijn met Jo de zijne?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenAlle gekheid op een stokje ik vind een Mas echt wel een prachtige wagen qua lijn en looks. Echt een passie voor design.
Ik verschoot trouwens hoe onstabiel en relatief traag dat was op circuit.......had daar meer van verwacht.
Misschien zal het anders zijn met Jo de zijne?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenAlle gekheid op een stokje ik vind een Mas echt wel een prachtige wagen qua lijn en looks. Echt een passie voor design.
Misschien zal het anders zijn met Jo de zijne?
Comment
Comment