Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo'n S is natuurlijk veel aggresiever dan een gewone 4.2, en het is daar ook niet voor bedoeld. Dat ding is goed in lawaai maken en comfortabel reizen.
En in driften ook ni precies.. aleja, zondag toch ni
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Gisteren kwam ik de eigenaar van deze maserati nog eens tegen, en ik weet dat hij een bedrijf heeft dus vroeg ik ook maar 'ns of hij geen vakantiewerk had voor me, het antwoord was negatief...
Maar toen vroeg hij me wel of ik graag auto's poetste, ja natuurlijk, zolang ik met auto's bezig ben ben ik al content en dan nog eens een maserati.
Vanmorgen dus zijn auto's gewassen en hier enkele foto's van de Maser... Wat een kar!
In alle luxe door stad maar eenmaal op de autosnelweg en binnenbaantjes, endan nog eens de sound die dat ding produceerd... Bangelijk!!
Gisteren kwam ik de eigenaar van deze maserati nog eens tegen, en ik weet dat hij een bedrijf heeft dus vroeg ik ook maar 'ns of hij geen vakantiewerk had voor me, het antwoord was negatief...
Maar toen vroeg hij me wel of ik graag auto's poetste, ja natuurlijk, zolang ik met auto's bezig ben ben ik al content en dan nog eens een maserati.
Vanmorgen dus zijn auto's gewassen en hier enkele foto's van de Maser... Wat een kar!
In alle luxe door stad maar eenmaal op de autosnelweg en binnenbaantjes, endan nog eens de sound die dat ding produceerd... Bangelijk!!
Ben deze onlangs tegengekomen langs de vaart (lofts) gaf een kleine demo van zijn sound toen er een paar jonge gasten passeerden
Als de zon erop zit (zoals op de foto heel duidelijk wordt aangetoond), verblindt dat niet enorm?
En BTW, uw pa z'n auto heeft GTS-velgen nodig, hard.
Geen idee, heb ik m'n vader nog niet over horen klagen. Heb er zelf alleszins nog niets van gemerkt.
Klopt, en MC-sportline uitlaten. Die 2 samen kosten al meer dan de opleg voor een GT-S, hij had beter dat gekocht dan, maar hij is hier al meer dan tevreden mee. De velgen storen hem helemaal niet, en het is nu ook niet dat dat ding standaard geen lawaai maakt hé
en het is nu ook niet dat dat ding standaard geen lawaai maakt hé
AMEN!! Rustig door stad zonder al teveel op te vallen en gedreun, maar eenmaal op de autosnelweg of binnenbanen in manuele stand en raampje open, puur genieten.
Comment