Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Zo'n S is natuurlijk veel aggresiever dan een gewone 4.2, en het is daar ook niet voor bedoeld. Dat ding is goed in lawaai maken en comfortabel reizen.
    En in driften ook ni precies.. aleja, zondag toch ni
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik denk dat ge daar wel deftig kunt me driften.....moet bangelijk goed gaan zelfs, denk ik.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        Ik denk dat ge daar wel deftig kunt me driften.....moet bangelijk goed gaan zelfs, denk ik.....
        dat denk ik eerlijk gezegd ook. Al heb ik er niet veel van gezien
        Eigenaar zit hier niet opt forum zeker?
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Wel grappig ...
          Mijne maat had graag eens in de Lotus gekropen maar hij had wat schrik dat hem er niet meer ging uit geraken

( +1m90 en +140kg )
          dan helt uw lotus over naar de passagierskant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
            dan helt uw lotus over naar de passagierskant
            Of mischien erger
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Gisteren kwam ik de eigenaar van deze maserati nog eens tegen, en ik weet dat hij een bedrijf heeft dus vroeg ik ook maar 'ns of hij geen vakantiewerk had voor me, het antwoord was negatief...
              Maar toen vroeg hij me wel of ik graag auto's poetste, ja natuurlijk, zolang ik met auto's bezig ben ben ik al content en dan nog eens een maserati.
              Vanmorgen dus zijn auto's gewassen en hier enkele foto's van de Maser... Wat een kar!
              In alle luxe door stad maar eenmaal op de autosnelweg en binnenbaantjes, endan nog eens de sound die dat ding produceerd... Bangelijk!!

Last edited by ; 19/08/2010, 18:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                Gisteren kwam ik de eigenaar van deze maserati nog eens tegen, en ik weet dat hij een bedrijf heeft dus vroeg ik ook maar 'ns of hij geen vakantiewerk had voor me, het antwoord was negatief...
                Maar toen vroeg hij me wel of ik graag auto's poetste, ja natuurlijk, zolang ik met auto's bezig ben ben ik al content en dan nog eens een maserati.
                Vanmorgen dus zijn auto's gewassen en hier enkele foto's van de Maser... Wat een kar!
                In alle luxe door stad maar eenmaal op de autosnelweg en binnenbaantjes, endan nog eens de sound die dat ding produceerd... Bangelijk!!

Mooi gepoetst

Comment

• Comment

• Prachtig!!

Comment

• Comment

• Gisterenavond nog voorbijgestoken door een 3200GT, die achterlichten in het donker
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                          Gisteren kwam ik de eigenaar van deze maserati nog eens tegen, en ik weet dat hij een bedrijf heeft dus vroeg ik ook maar 'ns of hij geen vakantiewerk had voor me, het antwoord was negatief...

Ben deze onlangs tegengekomen langs de vaart (lofts) gaf een kleine demo van zijn sound toen er een paar jonge gasten passeerden

Comment

• Jammer dat het dashboard niet in dezelfde kleur als het interieur is bij die, dat maakt toch een enorm verschil imo.

Comment

• Als de zon erop zit (zoals op de foto heel duidelijk wordt aangetoond), verblindt dat niet enorm?

En BTW, uw pa z'n auto heeft GTS-velgen nodig, hard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                Als de zon erop zit (zoals op de foto heel duidelijk wordt aangetoond), verblindt dat niet enorm?

En BTW, uw pa z'n auto heeft GTS-velgen nodig, hard.
                                Geen idee, heb ik m'n vader nog niet over horen klagen. Heb er zelf alleszins nog niets van gemerkt.

Klopt, en MC-sportline uitlaten. Die 2 samen kosten al meer dan de opleg voor een GT-S, hij had beter dat gekocht dan, maar hij is hier al meer dan tevreden mee. De velgen storen hem helemaal niet, en het is nu ook niet dat dat ding standaard geen lawaai maakt hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                  Ben deze onlangs tegengekomen langs de vaart (lofts) gaf een kleine demo van zijn sound toen er een paar jonge gasten passeerden
                                  Dat doet ie wel vaker

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                  en het is nu ook niet dat dat ding standaard geen lawaai maakt hé
                                  AMEN!! Rustig door stad zonder al teveel op te vallen en gedreun, maar eenmaal op de autosnelweg of binnenbanen in manuele stand en raampje open, puur genieten.

Comment

• Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Afgelopen zaterdag bij de Supercar Drive

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• je probeert dat kot veel te duur te verkopen, das mss 4000 waard
                                          tenminste, dan zou ik kopen

Comment

Working...
                                          X