Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hey,
Er stonden hier onlangs een paar foto's van een Gran Turismo in de regen op een circuit maar ik vind ze nergens terug. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik dacht dat het een donkerkleurige was.
Thx!
de nieuwe Birdcage blijf ik zo schitterend vinden & wat een geluid
moet toch iedere keer terug aan Pebble denken toen ie in zijn krat geleverd werd & dat bleek dat ze geen ramp-platen hadden om de wagen van het krat af te lade
Weet er hier iemand of de Gentse Alfa dealer Vansteenkiste nu ook (eindelijk) Maserati doet aangezien ik deze week een QP5 gezien heb met een sticker : By Vansteenkiste.
Er is daar nu al lang sprake van ?
Weet er hier iemand of de Gentse Alfa dealer Vansteenkiste nu ook (eindelijk) Maserati doet aangezien ik deze week een QP5 gezien heb met een sticker : By Vansteenkiste.
Er is daar nu al lang sprake van ?
Is al tijdje geleden, maar ongeveer een jaar geleden hing er een Maserati logo aan hun garage in Drongen.
Vroeger zat Maserati en Ferrari samen in Latem, maar Maserati is al tijdje weg daar... Op internet is er ook niet echt iets over te vinden, enkel over de nieuwe Ferrari locatie...
Comment