Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goodwood 2005

Last edited by ; 01/11/2007, 12:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
      Goodwood 2005

Aha die arme schooier

Comment

• Meer foto's van die Mc12?

Comment

• Vorig jaar in parijs : Retromobile

Crap foto genomen met een crap camera K-M Dimage Z3

Comment

• Hey,
            Er stonden hier onlangs een paar foto's van een Gran Turismo in de regen op een circuit maar ik vind ze nergens terug. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik dacht dat het een donkerkleurige was.
            Thx!

Comment

• De Tipo 61 "birdcage" is minstens even leuk. Het is trouwens goed te zien hoe hij aan z'n naam komt.

Comment

• OKé die Tipo is vet

Comment

• de nieuwe Birdcage blijf ik zo schitterend vinden & wat een geluid

moet toch iedere keer terug aan Pebble denken toen ie in zijn krat geleverd werd & dat bleek dat ze geen ramp-platen hadden om de wagen van het krat af te lade

Comment

• AutoMoto Italia : Maserati
                    http://www.ferrari-world.be/Auto-Moto%20Italia%202007.htm

Bergen respect voor de mensen die met een QP 3 durven rijden !!! amai moet dat een kostelijke affaire zijn aan de pomp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      Is dat van Quattroporte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
                        Is dat van Quattroporte?
                        Yep.

Comment

• Maserati by Vansteenkiste

Weet er hier iemand of de Gentse Alfa dealer Vansteenkiste nu ook (eindelijk) Maserati doet aangezien ik deze week een QP5 gezien heb met een sticker : By Vansteenkiste.
                          Er is daar nu al lang sprake van ?

Comment

• maserati

Volgens mij noemt de eigenaar van deze wagen Rik...
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertkezel Bekijk Berichten
                              Volgens mij noemt de eigenaar van deze wagen Rik...
                              Zou stom zijn moest hij niet zo heten . Ben wel niet echt een fan van die maserati, de achterkant vind ik niet zo geweldig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                Weet er hier iemand of de Gentse Alfa dealer Vansteenkiste nu ook (eindelijk) Maserati doet aangezien ik deze week een QP5 gezien heb met een sticker : By Vansteenkiste.
                                Er is daar nu al lang sprake van ?
                                Is al tijdje geleden, maar ongeveer een jaar geleden hing er een Maserati logo aan hun garage in Drongen.

Vroeger zat Maserati en Ferrari samen in Latem, maar Maserati is al tijdje weg daar... Op internet is er ook niet echt iets over te vinden, enkel over de nieuwe Ferrari locatie...

Comment

• Niet dat ik nu direct een Maserati garage zoek maar vroeger waren we daar klant tot ze te veel begonnen te prutsen !!!

Comment

• Ik heb van deze auto daarstraks in Antwerpen een cabriolet versie gezien. Heeft er hier iemand goede foto's van?

Ook al was het witte lak, deze zag er geweldig uit (kwaliteit van de lak dus).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      Ik heb van deze auto daarstraks in Antwerpen een cabriolet versie gezien. Heeft er hier iemand goede foto's van?

Ook al was het witte lak, deze zag er geweldig uit (kwaliteit van de lak dus).

Wablief ? een cabrio Ghibli

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                        Wablief ? een cabrio Ghibli
                                        Het had die neus, heb je een ander idee?

Ik ben er 99% zeker van dat het een zwarte kap had, dus.

Comment

• Kan toch ook zo'n biturbo geval in cabrio zijn? Dat heb ik nog gezien

Comment

Working...
                                          X