Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou 'm zo niet willen denk ik. Da's een limo om zelf achter het stuur te kruipen. En ik vind 'm pakken knapper dan de GranTurismo, die z'n kont verpest het anders prachtige plaatje...
Ik zou 'm zo niet willen denk ik. Da's een limo om zelf achter het stuur te kruipen. En ik vind 'm pakken knapper dan de GranTurismo, die z'n kont verpest het anders prachtige plaatje...
Niemand houd je tegen om toch achter het stuur te kruipen eh. Je vervoert je passagiers alleen in nog meer stijl. Ik ben ook meer fan van de Qp dan de GranTurismo, inderdaad die kont vind ik ook wat raar.
Die GTS is ook ontzettend geluidsdicht. Als je er in kruipt, de deur dicht doet, dan hoor je echt niks meer. Dubbelglas Het interieur is al luxe wat de klok slaat.
Vind ik de mooiste berline in dat segment.
De GranTurismo is ook een knappe bolide, maar die achterkant vind ik ook minder geslaagd. Misschien dat ze daar vlug een ass lift van uitbrengen
maar ik vrees er voor.
Dat Arabieren graag wat unieke modellen hebben is bekend. Arabieren rijden in de meest bizarre reacties. Ferrari’s die worden omgebouwd tot station’s, noem maar op. De Maserati Quattroporte is onder handen genomen voor een one of kind station-versie voor, natuurlijk, een gefortuneerde Arabier.
Deze auto is ontworpen door Alfredo Stola, ook bekend van StudioTorino. Het uiterlijk van de Cinqueporte zal uiterst opmerkelijk zijn. De auto wordt wit met een zwarte onderzijde. Daarnaast zullen er ook veel gouden details te vinden zijn op deze bolide. Het zal dan ook een behoorlijk decandente auto worden. Deze Maserati zal niet voorzien worden van Maserati-logo’s. Dat heeft de Italiaanse fabrikant gevraagd aangezien zij niet verbonden willen worden met dit unieke project.
Voorlopig moet men het doen met een schaalmodel van 1:4. Als de Arabier, die ook de 456 GT Venice in bezit heeft, het ontwerp goedgekeurd heeft, zal het model in productie genomen worden. De kans bestaat ook dat er nog een tweede variant besteld zal worden door de rijke Arabier. Misschien ééntje voor in Europa!
Ik vind het trouwens doodzonde dat ze niet verdergegaan zijn met de kubang
Ze hebben de beste keuze gemaakt die ze konden, tenminste hun smaak laten meetellen in het beslissingsproces. Zo'n dingen vind ik dus totaal ongepast in zo'n genre van auto's. Een Ferrari-break is nog zoiets .
Comment