Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iedereen heeft natuurlijk topgear gezien een goeie week geleden met onder meer een test van de fantastische mc12 en ik vond het verdorie enorm straf dat hij alle supercars achter zich heeft gelaten heeft en nu bovenaan de tabel prijkt, dat hij zelf de Enzo heeft geklopt is ook wel opmerkelijk want de mc12 is tenslotte gebaseerd op de Enzo en heeft ook dezelfde motor die zelf wat teruggetuned is en misschien is hij net daarom iets beter te controleren in de bochten wat hem zo de eerste plaats opleverde...fantastische racemachine!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door maseratiman
      iedereen heeft natuurlijk topgear gezien een goeie week geleden met onder meer een test van de fantastische mc12 en ik vond het verdorie enorm straf dat hij alle supercars achter zich heeft gelaten heeft en nu bovenaan de tabel prijkt, dat hij zelf de Enzo heeft geklopt is ook wel opmerkelijk want de mc12 is tenslotte gebaseerd op de Enzo en heeft ook dezelfde motor die zelf wat teruggetuned is en misschien is hij net daarom iets beter te controleren in de bochten wat hem zo de eerste plaats opleverde...fantastische racemachine!!!
      proficiat, u bent de winnaar van; de langste zin van deze maand !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
        proficiat, u bent de winnaar van; de langste zin van deze maand !

heb ik jaren op getraind, kan ik ook in 1 adem zeggen

Comment

• Maserati Birdcage
          (v12 6-liter 700pk)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne

prachtig is die quattroporte in dat zwart!!!
              echt topklasse!!!

Comment

• die birdcage is SCHITTEREND!! mogen ze direct zo in productie nemen

Comment

• Die Birdcage is op basis van de Maserati MC12 en de Ferrari Enzo. Als ik Ché mag geloven toch, maar dat zal wel zeker.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                    Grigio Alfieri

Huh ? Dat is toch geen grijs ?
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Dat is idd geen Grigio Alfieri, check de cc maar. Ik gok op Bordeaux Pontevecchio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                        Die Birdcage is op basis van de Maserati MC12 en de Ferrari Enzo. Als ik Ché mag geloven toch, maar dat zal wel zeker.
                        zal wel kloppen denk ik, als ze zo'n goeie basis hebben zie ik niet in waarom ze weer al die kosten zouden doen om een volledig nieuw chassis enzo te ontwerpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                          zal wel kloppen denk ik, als ze zo'n goeie basis hebben zie ik niet in waarom ze weer al die kosten zouden doen om een volledig nieuw chassis enzo te ontwerpen

niet teveel verwachten van die Birdcage hoor , dat was gewoon een prototype ter ere van de 75ste verjaardag van Pininfarina en het autosalon van Genève,
                          zal zeker niet in productie gebracht worden, ze hebben immers al de Mc12.

Comment

niet teveel verwachten van die Birdcage hoor , dat was gewoon een prototype ter ere van de 75ste verjaardag van Pininfarina en het autosalon van Genève,
                            F40fan heeft dat ook niet beweerd hé. Je ziet vanop kilometers dat dit soort wagen nooit geproduceerd zal worden. Het concept van de deuren alleen al ...
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

dat weet ik wel, ik zou hem wel graag in productie zien maar dan zouden er nog heel wat aanpassingen moeten doen en dat zullen ze uiteraard niet doen

Comment

• 320 s

trofeo

Comment

• 250 f

4clt

Last edited by ; 11/06/2005, 13:17.

Comment

• 250F aka "Face Bender"

JC.

Comment

• Magnifiek! Op die met z'n enorme spoiler en de eerste na.

Comment

• Maserati Mc12 in de Fia GT

??????

Comment

• Die onderste is volgens mij een Scoop van voor hij voorgesteld werd

Comment

Working...
                                          X