iedereen heeft natuurlijk topgear gezien een goeie week geleden met onder meer een test van de fantastische mc12 en ik vond het verdorie enorm straf dat hij alle supercars achter zich heeft gelaten heeft en nu bovenaan de tabel prijkt, dat hij zelf de Enzo heeft geklopt is ook wel opmerkelijk want de mc12 is tenslotte gebaseerd op de Enzo en heeft ook dezelfde motor die zelf wat teruggetuned is en misschien is hij net daarom iets beter te controleren in de bochten wat hem zo de eerste plaats opleverde...fantastische racemachine!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door maseratimaniedereen heeft natuurlijk topgear gezien een goeie week geleden met onder meer een test van de fantastische mc12 en ik vond het verdorie enorm straf dat hij alle supercars achter zich heeft gelaten heeft en nu bovenaan de tabel prijkt, dat hij zelf de Enzo heeft geklopt is ook wel opmerkelijk want de mc12 is tenslotte gebaseerd op de Enzo en heeft ook dezelfde motor die zelf wat teruggetuned is en misschien is hij net daarom iets beter te controleren in de bochten wat hem zo de eerste plaats opleverde...fantastische racemachine!!!
Comment
-
Die Birdcage is op basis van de Maserati MC12 en de Ferrari Enzo. Als ik Ché mag geloven toch, maar dat zal wel zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDie Birdcage is op basis van de Maserati MC12 en de Ferrari Enzo. Als ik Ché mag geloven toch, maar dat zal wel zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanzal wel kloppen denk ik, als ze zo'n goeie basis hebben zie ik niet in waarom ze weer al die kosten zouden doen om een volledig nieuw chassis enzo te ontwerpen
niet teveel verwachten van die Birdcage hoor, dat was gewoon een prototype ter ere van de 75ste verjaardag van Pininfarina en het autosalon van Genève,
zal zeker niet in productie gebracht worden, ze hebben immers al de Mc12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maseratimanniet teveel verwachten van die Birdcage hoor, dat was gewoon een prototype ter ere van de 75ste verjaardag van Pininfarina en het autosalon van Genève,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maseratimanniet teveel verwachten van die Birdcage hoor, dat was gewoon een prototype ter ere van de 75ste verjaardag van Pininfarina en het autosalon van Genève,
Comment
Comment