Oorspronkelijk geplaatst door maseratiman
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Maserati Quattroporte in nieuwe uitvoeringen.
Maserati toont twee nieuwe versies van de Quattroporte op de IAA in Frankfurt: de Quattroporte Executive GT en de Quattroporte Sport GT. Twee jaar na het debuut van de Quattroporte - ook op de IAA - doen de twee speciale series hun intrede. De Executive GT krijgt een extra luxueuze aankleding, terwijl Maserati voor de Sport GT ook kleine technische aanpassingen deed.
Quattroporte Executive GT
De Executive GT onderscheidt zich door z'n kleuren en houtafwerking binnenin. Onder meer de volgende items worden voorzien:
chromen honingraatrooster, zijdelings rooster met chroom, identificatieplaatje aan de buitenzijde, 19 duims negenspaaks velgen met speciale polish, houten en lederen stuurwiel, dakbekleding in alcantara, comfortpakket voor de achterste zetels en opklapbare tafel in hout of titanium achteraan. Verdere individualisering is mogelijk, laat Maserati weten.
Quattroporte Sport GT
De Sport GT heeft een agressieve look met interieur met inzetstukken uit carbonvezels, 20 duims velgen met nieuw design, identificatieplaatje aan de buitenzijde, sportstuurwiel en -versnellingspook en aluminium pedalen.
Hier werden ook technische details aangepast. De recentste software zorgt ervoor dat je 35 procent sneller schakelt, terwijl een nieuw uitlaatsysteem een nog sportiever geluid produceert. Ten slotte is er de zogenaamde Skyhook-software voor de elektronische demping.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door maseratimankvind het interieur afgewerkt met hout toch mooier dan met carbon, past beter bij het karakter van de wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo GovaertsDie lichten zijn wel speciaal maar echt knap vind ik ze niet, de huidige zijn veel knapper in mijn ogen.
-ze zien er geweldig uit
-laten dat kontje er net iets breder uitzien
-die van het huidige model zijn precies van een honda of dergelijke geplukt
-deze zijn origineel, klassevol en exclusief!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofIk ben een absolute fan van deze achterlichten:
-ze zien er geweldig uit
-laten dat kontje er net iets breder uitzien
-die van het huidige model zijn precies van een honda of dergelijke geplukt
-deze zijn origineel, klassevol en exclusief!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemIk heb zo een witte maserati gezien, met speciale velgen erop. Er waren nog dingen anders aan maar concreet wat weet ik niet.
Ik ben er zowat zeker van dat het die speciale versie was.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
In deze Gransport uitvoering is de coupé heeft de coupé pas echt de agressiviteit die hij verdient...
Ik vind het alleszins een dijk van een auto. Mocht ik dat budfet hebben, ik zou de Gransport zeker overwegen. Al was het maar voor de heerlijke sound...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment