Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ook hier wat piccies van 't salon. Ik heb op de Maserati-stand een eind rondgelopen. Ik moest info, catalogi en een offerte hebben van de Quattroporte, en daarvoor en erna heb ik nog een half uur op de stand rondgelummeld, en vooral testgezeten.
Nieuw is dus dat je de GranSport nu ook als Spider kan krijgen !!
Minder leuk was dat de twee GranSports een erg duf grijs interieur hadden.
Maar 't leukst van al : de twee Quattroportes waren schitterend !!!
Maar dit is toch duidelijk nog geen "topmerk". Nadien ging ik ook nog bij Bentley binnen, en heb daar ook de beide Continental GT's en de Continental Flying Spur erg uitgebreid proefgezeten (zo'n vriendelijke verkoper, ongehoord !!), en dat is toch nog duidelijk een klasse hoger.
Maar die quattroporte blijft nog altijd iets heel speciaals. I like it (al vind ik z'n neus nog altijd lelijk).
Op die laatste foto zie je (veel duidelijker dan bij die Exclusive, omdat die volledig zwart was binnenin) goed die afwerkingsdetails die een beetje pover zijn voor zo'n exclusieve auto.
Bijvoorbeeld de voorkant van de armsteun, en het gedeelte tussen de armsteun en de handremgreep. Da's gewoon pure plastiek, niet eens met een aangename softlak overtrokken. Jammer.
Idem met de stuurkolom, da's er eentje in gewoon plastic. Als je er met je nagels op tikt, hoor je een geluid dat niet anders is dan b.v. bij de VW Golf. Da's schrikken !
Ben je ook in Frankfurt bij Maserati binnengeweest, gilles ? Daar werden de Sport GT en Exclusive GT voorgesteld .. ze stonden er in verbluffende kleurencombinaties, maar ik had, net zoals je zegt, het gevoel dat niet alles goed afgewerkt was.
Wat ik ook lelijk vond, was de "zwarte" kunststof van het dashboard die helemaal niet zwart genoeg is -eerder grijzig- en daardoor afsteekt tegenover de pianolak, bijvoorbeeld. Je ziet 't ook goed op je foto's.
Comment