Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zag ook ooit een kangaroe in carlito's moeder

ik denk dat het van uw resolutie afhangt of zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      ik zag ook ooit een kangaroe in carlito's moeder

ik denk dat het van uw resolutie afhangt of zo
      Gelukkig is die kangaroe er gisteren uitgekomen

Comment

• My Maserati

Verdomme eerste maal dat ik dit deze thread zie en dat voor een Maserati eigenaar
        : (
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje
          Verdomme eerste maal dat ik dit deze thread zie en dat voor een Maserati eigenaar
          : (
          mooi ding

Comment

• Comment

• Ook hier wat piccies van 't salon. Ik heb op de Maserati-stand een eind rondgelopen. Ik moest info, catalogi en een offerte hebben van de Quattroporte, en daarvoor en erna heb ik nog een half uur op de stand rondgelummeld, en vooral testgezeten.

Nieuw is dus dat je de GranSport nu ook als Spider kan krijgen !!

Minder leuk was dat de twee GranSports een erg duf grijs interieur hadden.

Maar 't leukst van al : de twee Quattroportes waren schitterend !!!

Wat kijkvoer hieronder.

Comment

• De GranSport coupé. Uni grijs interieur met rode piping en wat carbon.

Niet mis, helemaal niet mis.

Last edited by ; 23/03/2006, 05:13.

Comment

• GranSport Spider

bicolor lichtgrijs/grijs interieur met rode piping en wat carbon

Ook niet mis, maar nog altijd 'n beetje dufjes.

Comment

• Quattroporte Exclusive

Normaal gezien is zwart/zwart helemáál mijn favo kleurencombo niet, maar hier moest ik toch wel effe naar kijken. Vooral binnenin, omdat 'ie met dat zwarte leder en de zwarte pianolak héél erg mysterieus en gevaarlijk oogde. Zo van "grrrr". I liked it ! Erg mooi om naar te zien.

Maar 'k zou 't no way zelf zo bestellen.

Ik moet wel zeggen dat de Quattroporte hier en daar povere afwerkingsdetails prijsgeeft. Zo zijn de ruitenwisser- en richtingsaanwijzerhendels b.v. niet de prijs van de auto waard. Bepaalde plastics voelden een beetje hard en een tikkie te goedkoop aan. En het inklapmechanisme van die klaptafeltjes in de achterzetels miljaar ik was bijna het vel van m'n twee vingertoppen kwijt : een beetje snelsnel ontworpen en slecht uitgevoerd. Héél erg jammerlijk detail.

Voor de rest : correct, zoals 't moet zijn.

Maar dit is toch duidelijk nog geen "topmerk". Nadien ging ik ook nog bij Bentley binnen, en heb daar ook de beide Continental GT's en de Continental Flying Spur erg uitgebreid proefgezeten (zo'n vriendelijke verkoper, ongehoord !!), en dat is toch nog duidelijk een klasse hoger.

Maar die quattroporte blijft nog altijd iets heel speciaals. I like it (al vind ik z'n neus nog altijd lelijk).

Comment

• Quattroporte Sport

Op die laatste foto zie je (veel duidelijker dan bij die Exclusive, omdat die volledig zwart was binnenin) goed die afwerkingsdetails die een beetje pover zijn voor zo'n exclusieve auto.

Bijvoorbeeld de voorkant van de armsteun, en het gedeelte tussen de armsteun en de handremgreep. Da's gewoon pure plastiek, niet eens met een aangename softlak overtrokken. Jammer.
                      Idem met de stuurkolom, da's er eentje in gewoon plastic. Als je er met je nagels op tikt, hoor je een geluid dat niet anders is dan b.v. bij de VW Golf. Da's schrikken !

Comment

• @ gTa: heb jij foto's van de achterkant van die MC12?

Comment

• Ben je ook in Frankfurt bij Maserati binnengeweest, gilles ? Daar werden de Sport GT en Exclusive GT voorgesteld .. ze stonden er in verbluffende kleurencombinaties, maar ik had, net zoals je zegt, het gevoel dat niet alles goed afgewerkt was.

Wat ik ook lelijk vond, was de "zwarte" kunststof van het dashboard die helemaal niet zwart genoeg is -eerder grijzig- en daardoor afsteekt tegenover de pianolak, bijvoorbeeld. Je ziet 't ook goed op je foto's.

De Coupé blijft een droomwagen, 't zit fantastisch, maar ik heb er helaas nog niet mee kunnen kennismaken ... Binnenkort misschien wel, naar het schijnt zou 't huilen van de Ferrari V8 magistraal zijn ...
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• let op de platen van de testwagen

Comment

• maar wat een mooie boot

Comment

• wie ging die testen , man man zo'n mooie bak!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                  wie ging die testen , man man zo'n mooie bak!!
                                  ik in geen geval, maar wel leuke fotootjes

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                                      @ gTa: heb jij foto's van de achterkant van die MC12?
                                      Ow, neen, denk ik. Ik herinner me niet dat ik errond ben gelopen... Sorry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                                        @ gTa: heb jij foto's van de achterkant van die MC12?
                                        Ik kan je der wel aan helpen (toch minstens 1) maar dan zal je even geduld moeten hebben tot ik terug op mijn kot ben, zondag dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
                                          Ik kan je der wel aan helpen (toch minstens 1) maar dan zal je even geduld moeten hebben tot ik terug op mijn kot ben, zondag dus.
                                          zo dringend is het niet, zondag is zeker goed dank bij voorbaat!

Comment

Working...
                                          X