Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn pa heeft donderdag in Parijs een MC12 gezien. Echt een mega zotte bak! Maar die moesten ze inladen in een truck om te vervoeren ofzo. Maar ze konden de MC12 niet starten en moesten hem dan maar in de truck 'duwen'.
Jammer toch eh.
Je hebt dan zo een mooie wagen en ie wil nie starten.
Maar goed dat de MC 12 niet de opvolger is geworden van de F50. Ik zat laatst nog te denken of dat beter was geweest (gezien de spoilr vooral), maar toen zag ik in mn gedachte al rooie MC 12's staan, blech.
Maserati heeft dit jaar het constructeurskampioenschap in de FIA GT-klasse gewonnen. Om dat te vieren is een gelimiteerde oplage van de GranSport beschikbaar: de MC Victory.
Maserati racete in de FIA GT-klasse dit jaar voor het eerst met de MC12. Met succes want onlangs is de constructeurstitel binnengehaald. De GranSport MC Victory is speciaal gebouwd om dit feestje te vieren. Op Autosalon van Genève wordt dit model, waarvan 180 stuks worden gebouwd, gepresenteerd.
Het uiterlijk van de speciale GranSport geeft een knipoog naar de MC12 met zijn blauwe koolstofvezeldetails aan de voorzijde en spoilers aan de achterkant. Op de zijkant is de Italiaanse vlag te vinden.
In het interieur keert het blauwe koolstofvezel terug en de bekleding is een combinatie van leder en alcantara. Veder zijn er racekuipjes en is er een met alcantara bekleed stuur dat zorgt voor prima grip.
Comment