Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
        mij ook en die nrplaat van voor
        Ja idd. Geweldige kar hmmmm en zie je niet zoveel als de gemiddelde Ferrari/Porsche/... (In Knokke dan )

Denk niet dat dat trouwens wettelijk in orde is zo'n kleine nr plaat vooraan.

Comment

• Al dat nieuw spul al goed en wel maar geef mij maar the old stuff :

Comment

• Vrijdag een heerlijke GranTurismo gezien (parelmoerwit, bordeaux leder, gunmetal velgen) en vooral GEHOORD

Geweldig aftermarket uitlaatysysteem zat daar op.

001-PA
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Vrijdag een heerlijke GranTurismo gezien (parelmoerwit, bordeaux leder, gunmetal velgen) en vooral GEHOORD

Geweldig aftermarket uitlaatysysteem zat daar op.

001-PA
              Dat is een Granturismo S. En die klinken allemaal zo.
              Last edited by ; 09/03/2009, 09:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                Dat is een Granturismo S. En die klinken allemaal zo volgens mij.
                Hebben die normaal geen 4 ronde uitlaten? Deze had 2 rechthoekige.
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                  Hebben die normaal geen 4 ronde uitlaten? Deze had 2 rechthoekige.
                  De gewone Granturismo heeft 4 ronde uitlaten, de S heeft er twee langwerpige.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Last edited by ; 09/03/2009, 09:53.

Comment

• Ja, dat moet het inderdaad geweest zijn

Verrassend luide kar
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                        De gewone Granturismo heeft 4 ronde uitlaten, de S heeft er twee langwerpige.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        damn

Hoor dat gepruttel

Comment

• Toevallig dat jullie het over mijn filmpje hebben.
                          Ik heb vandaag namelijk een beter filmpje gemaakt van de GT-S.
                          Heb ook een klein stukje mogen mee rijden, zeker checken dus >
                          What an awesome car with a great sound! This beast of a car has a very kind owner who revs it great. Thanks to the owner! Make sure you watch it on high qual...

Comment

• Wat zou een GT 2 (of zo) van 400 pk, 4 jaar oud en 65.000 km waard zijn ? Naar het schijnt zou hij nieuw 124.000 € gekost hebben ??

Comment

• Met die nieuwprijs zal dat een GT3 zijn en 381pk in het geval dat het een 996 is (wat nog net op het randje is voor 4 jaar oud).

Ongeveer 60.000 à 65.000 euro zou ik zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                Met die nieuwprijs zal dat een GT3 zijn en 381pk in het geval dat het een 996 is (wat nog net op het randje is voor 4 jaar oud).

Ongeveer 60.000 à 65.000 euro zou ik zeggen.
                                Ok, bedankt.

Comment

• Waarom staat dit trouwens in het Maserati topic?

Tenzij je natuurlijk een 4200GT bedoelt... (ik dacht meteen aan Porsche toen je GT2 zijn).

Een Maserati 4200GT van 2005 (390pk) kan je al snel rond de 50.000 euro verwachten. Het gaat dan om deze wagen:

Indien je toch een Porsche GT3 bedoelt, dan gaat het om deze wagen:

Comment

• 996 Gt 3 mkII

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      Waarom staat dit trouwens in het Maserati topic?

Tenzij je natuurlijk een 4200GT bedoelt... (ik dacht meteen aan Porsche toen je GT2 zijn).
                                      Sorry, heb vandaag nog eens nagevraagd en het gaat wel degelijk om een Maserati hoor en wel over de Coupé CambioCorsa GranSport.
                                      Tnx.

Comment

• Dit is mooi

Comment

• Iemand een idee hoe dit model heet?

Comment

Working...
                                          X