Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik kom uit bij een A6GCS/53.

Comment

• thx!!

Comment

• Geen enkele Duitse auto is mooi vergeleken met dit

Comment

• 53Maserati Tipo A6GCS 53 racer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten

Geen enkele Duitse auto is mooi vergeleken met dit
            Knappe kar, absoluut.

Maar dat er geen duitse wagen mooi is in vergelijking met dit gaat voor mij net een beetje te ver.

BMW 507
            Horch 853A
            Mercedes-Benz 300SL
            Mercedes-Benz 500K Special Roadster

zijn maar enkele modellen die in mij opkomen. Maar dat zijn smaken natuurlijk. Italianen blijven een geval apart

Comment

• Die van Jay Kay is ook prachtig....

Comment

• Zagato

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Knappe kar, absoluut.

Maar dat er geen duitse wagen mooi is in vergelijking met dit gaat voor mij net een beetje te ver.

BMW 507
                Horch 853A
                Mercedes-Benz 300SL
                Mercedes-Benz 500K Special Roadster

zijn maar enkele modellen die in mij opkomen. Maar dat zijn smaken natuurlijk. Italianen blijven een geval apart
                Die zijn inderdaad ongeveer even mooi, ik had niet genoeg jaren terug gedacht toen ik dat typte.

Comment

Zagato

Die zijn inderdaad ongeveer even mooi, ik had niet genoeg jaren terug gedacht toen ik dat typte.
                  Zelfde periode ongeveer he, niet?

Zijn die Masers ook niet van eind 50 begin 60?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Zelfde periode ongeveer he, niet?

Zijn die Masers ook niet van eind 50 begin 60?
                    Ja idd, deze is van 53, maar ik had niet meteen aan hun oldtimers gedacht, wat ik eigenlijk wel had moeten doen voor een goede vergelijking.

Comment

• Der zit wel maar een 1.5 6 cilinder 65pk in, beetje jammer, de race heeft wel een 2.0 6 in lijn met 170 pk voor 740 kg droog.. Eigenlijk moet er een v12 in.

Comment

Der zit wel maar een 1.5 6 cilinder 65pk in, beetje jammer, de race heeft wel een 2.0 6 in lijn met 170 pk voor 740 kg droog.. Eigenlijk moet er een v12 in.
                        V12? In die tijd?

Die 3-liter 6-in-lijn van de 300SL met zijn 215pk was toen nooit gezien spectaculair (sterker dan de raceversie).

Comment

• Ferrari had dat toen toch wel al? ff zoeken

Edit: de 330 en 250 reeks heeft idd v12's, zijn ook van die tijd
                          Last edited by GeeZer; 26/03/2009, 21:14.

Comment

• Het bestond wel natuurlijk (sinds 1916 volgens mij), maar het was verschrikkelijk duur, en ik dacht niet echt betrouwbaar.

Maserati heeft dacht ik zelfs nog nooit een V12 gehad...

Comment

• Die ouwe maser-coopers zijn V12's dacht ik.

Paar keer al IRL aanhoord, niet normaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Het bestond wel natuurlijk (sinds 1916 volgens mij), maar het was verschrikkelijk duur, en ik dacht niet echt betrouwbaar.

Maserati heeft dacht ik zelfs nog nooit een V12 gehad...
                                in de mc12 wel, maar das ook een ferrarimotor, en de v8en van de 4200 waren dat ook. Daarvoor was het idd een v6 bij de 3200 en ghibli enzo.
                                Ik vind die oude v12's is echt schitterend klinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  Die ouwe maser-coopers zijn V12's dacht ik.

Paar keer al IRL aanhoord, niet normaal
                                  Idd.

En in de 250F hebben ze er blijkbaar soms ook mee geraced.

Alfieri V12's

Comment

in de mc12 wel, maar das ook een ferrarimotor, en de v8en van de 4200 waren dat ook. Daarvoor was het idd een v6 bij de 3200 en ghibli enzo.
                                    Ik vind die oude v12's is echt schitterend klinken.
                                    Vergeet de beste Maser motor ooit niet:

V8 by Alfieri

Comment

Dit is mooi
                                      Van D'Ieteren tijdens de Spa 6 Hours 2007
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik meende gehoord te hebben dat die A6GCS een reincarantie is?

Verder heeft Maserati volgens mij wel al een V12 gehad. (Maserati 250F)

Comment

• Went back this morning and got a few better photos. Got pretty close. Was expecting guard dogs to get me any minute!

Went back this morning and got a few better photos. Got pretty close. Was expecting guard dogs to get me any minute!

Comment

Working...
                                          X