Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
    Als het aan mij lag direct!

Allen jammer genoeg niet discreet genoeg als daily ride.
    Vervanger voor de Fiat he.

Comment

• Granturismo S is hét van hét ni normaal
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Granturismo S by novitec, die bodykit hoeft niet, maar die 600pk

Comment

• What a beauty

Last edited by ; 12/05/2009, 22:31.

Comment

• Last edited by ; 12/05/2009, 22:32.

Comment

• Comment

• Comment

• =Martini Racing
                  Granturismo S by novitec, die bodykit hoeft niet, maar die 600pk
                  Hier zijn nog geen filmpjes van zeker??
                  Mr Drift

Comment

• granturismo S,

heb hem in t echt ervaren en gezien en idd:

dat is echt het van het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                      Hier zijn nog geen filmpjes van zeker??
                      Of een review van een 'gewone' GT S?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                        granturismo S,

dat is echt het van het

Nog niet zo heel lang geleden:

beleefd blijven he. Gewoon omdat ik geen saaie vierzitter neem met een mooi uiterlijk uit Italië ben ik geen vrouw. tis eerder omgekeerd.
                        Misschien komt er door zo'n topic iets uit dat ik eerder ni wist over de R8 of over de 997, dat mij mssch een duidelijker kijk op de zaak geeft ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                          granturismo S,

dat is echt het van het
                          boven je vantage?

Comment

• Granturismo staat imho trapje hoger dan de Vantage.

Comment

• Paar dagen geleden achter een Gran Turismo gereden...ma fak dat geluid

Geschift onbeschoft gewoon
                              En die throttle blips bij het terugschakelen... damn, maar goed dat ik een broek aanhad of het hele interieur hing vol

Paar straten minuten later toen ik al een straat of 3 was ingeslagen hoorde ik hem nog

Comment

• Ik heb ook zo een qp s of gts gezien. Inderdaad erg luid, luider dan een f430 denk ik zelfs. Het klinkt wel erg mooi, agressief maar romig.

Comment

Deze kar is echt ni normaal!!!

Dat geluid is gewoon FENOMENAAL !!!
                                  Ik ben zo verliefd op die bak !!!

Een maat heeft exact dezelfde gekocht als hierboven, zo de S versie met die 4.7 V8.
                                  Zijn wijfje was hem komen droppen voor samen naar een party te gaan.
                                  Ze vertrok daar volle sleutel!
                                  Man, man, man, wat een sound!!!
                                  Mooiste geluid dat ik ooit heb gehoord!
                                  Heeft De Coninck zo eentje gekocht? Ik passeer regelmatig een witte met platen van Monaco, en die platen wil doorgaans maar 1 persoon zeggen

En die witte X6 ook op Monaco platen, ook van hem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Heeft De Coninck zo eentje gekocht? Ik passeer regelmatig een witte met platen van Monaco, en die platen wil doorgaans maar 1 persoon zeggen

En die witte X6 ook op Monaco platen, ook van hem?
                                    Ja, die zijn alle twee van hem.

Goh, die koopt toch wel twee van mijn droomwagens zekers!

Dat wit op die X6 vind ik niet zo geslaagd.
                                    Maar int zwart zou ik er ook niet nee tegen zeggen.

En dan die GrandSport S !!!
                                    Dat is pas een kwijlbak!
                                    Heb je er al is achter gereden?
                                    Die sound is 10 keer beter dan een Ferrari vind ik.

Eigenlijk een schande, ik zou moeten gaan reclameren bij Ferrari!

Comment

Ja, die zijn alle twee van hem.

Goh, die koopt toch wel twee van mijn droomwagens zekers!

Dat wit op die X6 vind ik niet zo geslaagd.
                                      Maar int zwart zou ik er ook niet nee tegen zeggen.

En dan die GrandSport S !!!
                                      Dat is pas een kwijlbak!
                                      Heb je er al is achter gereden?
                                      Die sound is 10 keer beter dan een Ferrari vind ik.

Eigenlijk een schande, ik zou moeten gaan reclameren bij Ferrari!
                                      Jep, door de straten van Meerbeek, geschift, zo bulderen in lage toeren, deed me wat aan een powerboat denken eigenlijk

Een Alfa 8C doet juist 't zelfde, erover maar schitterend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Jep, door de straten van Meerbeek, geschift, zo bulderen in lage toeren, deed me wat aan een powerboat denken eigenlijk

Een Alfa 8C doet juist 't zelfde, erover maar schitterend
                                        Erover dat kan nooit hé!

Naar 't schijnt zijn dat dezelfde motoren in de Alfa en De GrandSport S.

Comment

• jullie hebben het nu over de gransport S of de granturismo S zijn geluid?

Comment

Working...
                                          X