Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Mooie wagen, zeker met deze velgen...

Ik heb een klant met zo'n wagen en hij is mistevreden van de versnellingsbak...
    Das eigenlijk de enige reden waarom ik zou twijfelen als ik ooit zo'n Maserati zou kunnen kopen: de versnellingsbak. Maar naar het schijnt werken ze in Modena aan een versie met een klassieke zestrapsautomaat.

Comment

• Zit in de Coupé/GranSport/Spyder dezelfde motor als in de Quattroporte?

En nog een piccie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
        Zit in de Coupé/GranSport/Spyder dezelfde motor als in de Quattroporte?
        Ik dacht allemaal dezelfde V8 enkel een beetje dieper uitgeboord

Comment

• Hoe zou het zitten met die V12 variant van de Quattroporte? Komt die nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
            Hoe zou het zitten met die V12 variant van de Quattroporte? Komt die nog?
            Ik dacht van wel. Was met de 6-liter V12 van de Ferrari 612 geloof ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
              Zit in de Coupé/GranSport/Spyder dezelfde motor als in de Quattroporte?

En nog een piccie

My god I love that ass!

Comment

• Inderdaad schoon kontje, maar t'blijft niet van de nieuwste....alleen al daarvoor zou ik eerder "nee" zeggen.

Comment

• Als de Amerikanen niet hadden tegengewerkt, zaten we nog met dat kontje met de boomerang-lichten.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• vandaag nog eens gaan kijken voor mn thesis, en kheb vlug nog wat pics getrokken

de foto's zijn niet zo super, want de belichting was nogal lastig, en khad niet veel tijd

Comment

• ze zijn allen te koop bij jbmotorsport in Roeselare

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                        Ik dacht allemaal dezelfde V8 enkel een beetje dieper uitgeboord

een langere slag dan? of dan toch een grotere boring? wat een uitspraak

Comment

• Toch jammer dat ze dit vervangen hebben door van die dertien-in-een-dozijn achterlichten

Comment

• uncle sam rules over italia

ze hadden beter 2 versies gehouden, de lelijke verscheepten ze dan maar

Comment

• Dé mooiste Maserati ooit !!!

Comment

• Comment

• ligt het nu aan mij? Of lijkt deze maserati fel op een Lancia

Comment

• Het ligt aan u

Wegens het grote succes van de FXX (29 exemplaren verkocht op 10 dagen, en er is nog vraag naar), zou Ferrari iets gelijkaardigs gaan doen met de Maserati MC12. De prijs zou 1miljoen euro bedragen, en het zou gelimiteerd worden op 12 exemplaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                                      Het ligt aan u

Wegens het grote succes van de FXX (29 exemplaren verkocht op 10 dagen, en er is nog vraag naar), zou Ferrari iets gelijkaardigs gaan doen met de Maserati MC12. De prijs zou 1miljoen euro bedragen, en het zou gelimiteerd worden op 12 exemplaren.
                                      van de standaardversie zijn er al bijna geen; ben er niet echt voor te vinden... maar als Ferrari geld ruikt

Comment

• Iemand een Ghibli ?

Comment

• met alle plezier

Comment

Working...
                                          X