Ik zie elke dag zo'n V8 evoluzione staan op m'n stageplaats. Wat een heerlijke brok Italiaanse passie is me dat toch!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenIk zie elke dag zo'n V8 evoluzione staan op m'n stageplaats. Wat een heerlijke brok Italiaanse passie is me dat toch!
Ik wist niet dat daar ook een V8 in kon liggen? Dacht enkel een 2.0 en 2.8 V6? Meer info?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDeze heb'k een kleine twee weken geleden ook in Knokke gezien. Ik had tot dan toe nog nooit het geluid van een GT S irl gehoord, maar wat ik toen hoorde...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenSchitterende Maser!
Ik wist niet dat daar ook een V8 in kon liggen? Dacht enkel een 2.0 en 2.8 V6? Meer info?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenWat kan er zoal fout gaan met de 3200 GT? Mijn vader is geïnteresseerd omdat ze zo weinig kosten (al voor €25000 kun je er ééntje kopen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenWat kan er zoal fout gaan met de 3200 GT? Mijn vader is geïnteresseerd omdat ze zo weinig kosten (al voor €25000 kun je er ééntje kopen).
Wagen heeft op km stand 42.189 onder fabrieksgarantie een volledig nieuwe motor gekregen.
Huidige km stand bedraagt 112.00km
Dus de nieuwe motor heeft maar 70.000km gereden.
Service beurten zijn gebeurd op
10.237 10.00km beurt,
32.241 grootonderhoud 973 euro,
42.185 nieuwe motor,
49.566 klein onderhoud,
65.277 grootonderhoud 1083 euro,
80.815 grootonderhoud + riem 3015 euro,
95.536 kleinonderhoud,
100.773 grootonderhoud +riem 3.286 euro,
105.190 beide turbo's vervangen 7.977 euro,
111.250 klein onderhoud+koppeling vervangen 1.200 euro
(bron: http://www.kapaza.be/Autos/Maserati/...ptoestand.html)Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Moest ik jouw vader zijn, zou ik iets meer geld uitgeven en gaan voor de 4200gt, die motor is een pak minder onderhoudsgevoelig, maar het blijft een hoogtoerige italiaanse motor. Ik weet dat de 4200 niet de prachtige boomeranglichten heeft, maar naar mijn mening blijft het een prachtige wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtendaar kan heel veel mee fout gaan. Ik zou er zeker eentje kopen met minder dan 50000 kilometer, en een manuele. Hou er rekening mee dat het onderhoud van een 3200 duur is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk BerichtenMoest ik jouw vader zijn, zou ik iets meer geld uitgeven en gaan voor de 4200gt, die motor is een pak minder onderhoudsgevoelig, maar het blijft een hoogtoerige italiaanse motor. Ik weet dat de 4200 niet de prachtige boomeranglichten heeft, maar naar mijn mening blijft het een prachtige wagen.
Dat zeg ik hem ook, maar die heeft de boomerangachterlichten niet, en die zijn een must
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenDat zeg ik hem ook, maar die heeft de boomerangachterlichten niet, en die zijn een must
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichteniemand een idee wat de levertermijn zou zijn van een granturismo S?
Comment
-
-
-
Comment